Acțiune, Comedie, Thriller, Mister (China, Hong Kong, United States of America)

Renny Harlin

Wen-Chia Chang

JC Group International, InterTitle Films, Cider Mill Pictures, Dasym Enetertainment, Talent International Media, Talent International Film Cultural Company

21 Iulie 2016

22 Iulie 2016

Skiptrace e povestea lui Bennie Chan, un detectiv din Hong Kong care e pe urmele infamului șef al mafiei Victor Wong de peste un deceniu. Când nepoata lui Bennie, Samantha, intră în belele cu sindicatul crimei condus de Wong, Bennie se decide să-l găsească pe cel din cauza căruia a ajuns Samantha în această situație. Acesta e nimeni altul decât șmechreașul cartofor Connor Watts . Dar Bennie descoperă repede că, dacă îl aduce pe Connor înapoi în Hong Kong va rezolva mai mult decât problemele nepoatei sale; Connor știe lucruri despre Victor Wong care, odată expuse, l-ar arunca pentru totdeauna după gratii pe omul de afaceri corupt. Pornind într-o cursă contracronometru ca să-l predea pe Connor în Hong Kong, cei doi parteneri improbabili au parte de o aventură pe cât de incitantă, pe atât de periculoasă, care înconjoară tot globul, din munții Mongoliei până în deșertul Gobi.

Dragos_87

08.09.2018

Fata de multe alte tentative de filme esuate si produse la duzina,acesta este destul de acceptabil.E un fel de Rush Hour dar ceva mai lent in actiune si un Jackie Chan care tanjeste dupa rolurile din Rush Hour pare destul de in forma in ciuda varstei si un Johnny Knoxville din punctul meu de vedere care este ok.Aparent scenariul este interesant dar regia fara prea mari pretentii,pot sa spun ca e acceptabila insotita si de niste efecte modeste.E un film care iti schimba starea,asa ca merita o vizionare!

0 0

TDI

08.09.2018

Reteta de acum clasica de comedie de actiune. Ma intreb insa daca nu s-au saturat sa faca mereu aceleasi filme. Mereu la fel. Filme pe care le vezi cu placere, insa e de ajuns o singura data. Filme care nu raman in memorie, filme despre care nu povestesti cu prietenii, filme care nu te impresioneaza cu nimic.

0 1