Comedie, SF (United States of America)

Ralph Hemecker

Richard C. Okie

Walt Disney Productions

27 Noiembrie 2009

14 Mai 2021

<p>În timp ce se deplasau cu mașina spre casă, frații Nick și Tyler Burns asistă la prabușirea din cer a unui obiect ciudat chiar în fața lor, obiect ce se dovedește a fi un OZN autentic. Nick vrea să ascundă și să păstreze nava spațială, dar fratele mai mic nu prea e de acord, el vrând chiar să anunțe autoritățile de descoperirea făcută. Uimit de performanțele atinse de OZN-ul cu care a reușit să facă o mică ieșire în spațiu strunindu-l cu câteva vorbe simple, Tyler este și el acum decis să păstreze obiectul zburător venit de pe altă planetă. Agentul NSSC Armstrong începe să se intereseze tot mai mult despre ceea ce el numește ,,un avion neobișnuit''  care a aterizat pe sosea chiar când cei doi frați treceau pe acolo, însă Nick si Tyler neaga implicarea lor în eveniment. O perioada reușesc să ascundă farfuria zburătoare de ochii tot mai insisțenti ai agenților guvernamentali și ai presei, asta si datorită faptului că nava poate deveni invizibilă.Situația se schimbă radical când Tyler începe sa crească brusc, descoperă că are puteri telepatice și poate citi gândurile colegilor de școală, iar nava extraterestra îi transmite un mesaj tulburător.</p>

panacristi

08.09.2018

Un film de aventuri,este frumos povesti asemanatoare cum ca este un ET rau si unul bun care a venit sa salveze omenirea au mai fost dar si acesta este frumos,dragoste de adolescenti,dragoste de frati,frumos.

1 1

aandy_sunshine

08.09.2018