Comedie (United States of America)

Leslye Headland

Leslye Headland

Sidney Kimmel Entertainment, Gary Sanchez Productions, IM Global

26 Iunie 2015

29 Septembrie 2020

<p>Lainey şi Jake îşi înşeală în mod repetat partenerii de relaţie fiindcă nu se pot abţine să nu se culce cu alţi oameni. Cândva, când erau studenţi, au avut o aventură de-o noapte, iar acum, după 12 ani, se regăsesc doar pentru a afla că au aceeaşi problemă. Niciunul dintre ei nu poate rămâne în vreo relaţie din cauza luptei pe care o duc cu monogamia. În ciuda atracţiei sexuale pe care amândoi o simt, se decid să rămână doar prieteni şi să evite cu orice preţ să facă sex împreună.</p>

08.09.2018

Ma asteptam sa imi placa acest film insa mi-a intrecut asteptarile cu mult. Ma emotionat deseori si amuzat teribil, filmul reusind cu brio sa gaseasca un echilibru intre aceste doua stari de spirit. Povestea are un potential aparent minim insa cumva acest lucru este scos din calcul. Din fericire filmul gaseste reteta magica, un punct de plecare iar pe toata durata reuseste sa fie simpati, usor romantic si amuzant la greu. Un aport important in reusita acestui film il aduc actorii implicati. Jason Sudeikis este foarte carismatic de fel insa in acest film mi-a placut mai mult ca niciodata. El este sufletul acestui film, acesta aducand la viata un personaj plin de entuziasm si cu niste replici mortale. Mi-a placut si de Alison Brie, pe care prima data am remarcat-o in Get Hard. Acolo ma enervat putin insa de aceasta data chiar am apreciat-o. Intre aceasta si Sudeikis exista o chimie evidenta, fapt ce ajuta de asemenea destul de mult. Intr-un rol minor o regasim si pe Katherine Waterston, actrita pe care o stiu din Inherit Vice si Steve Jobs. Sleeping With Other People este o comedie foarte buna care merita din plin o vizionare. Super incantat de acest film, de povestea si personajele simpatice , de actorii implicati. Este previzibil insa nici nu mai conteaza acest lucru. Acest fapt poate fi trecut cu vederea cu mare usurinta.

2 1

Dragos_87

08.09.2018

Am urmarit filmul asta destul de lejer si cu un zambet datorita scenariului haios.Un scenariu acceptabil si cu doi actori care au jucat bine.Dialoguri care mai de care mai interesante dar si multe discutii amuzante despre sex.Chimia dintre Jason Sudeikis si Alison Brie se potriveste de minune aceasta fiind evident de potrivita.Per total o usoara comedie despre sex si pe care o recomand cu placere!

0 0