Sleepless in Seattle

Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Nora Ephron, Brian Helgeland

TriStar Pictures

24 Iunie 1993

4 Aprilie 2020

In timpul Craciunului, doamna psiholog Marcia Fieldstone ii intreaba pe ascultatorii care-i urmaresc emisiunea radiofonica la ce viseaza si ce si-ar dori sa obtina in acest anotimp al sperantei. Un baietel din Seattle telefoneaza la radio pentru a marturisi, in direct, ca are si el o mare dorinta de Craciun, dar nu pentru el, ci pentru tatal lui. Micutul Jonah si-ar dori ca tatal lui, Sam, sa-si gaseasca o noua sotie, fiindca taticu' a fost foarte trist si singur de cand a murit mamica, acum un an si jumatate. La celalalt capat al tarii, Annie Reed asculta si ea in masina aceeasi emisiune si-l aude pe Jonah. Ca multi alti mii sau chiar milioane de ascultatori, ea nu se poate abtine sa nu fie captivata si impresionata de povestea baietelului, mai ales atunci cand acesta il convinge pe Sam sa se alature conversatiei telefonice. Atunci cand Sam incepe sa vorbeasca, in felul sau amuzant, dulce si trist, despre cat de mult si-a iubit sotia, cu Annie se petrece ceva, de care nu e constienta pe moment, ceva ce nu i se mai intamplase niciodata in viata. Ceva...magic. Desi este o ziarista cu picioarele pe pamant, Annie nu stie ce sa mai creada, fiindca i se pare o nebunie s-o obsedeze atat de mult un barbat pe care l-a auzit doar la radio, dar pe care stie ca daca nu va incerca sa-l intalneasca, se va intreba tot restul vietii ei daca nu a pierdut ceva.

anabela

08.09.2018

Mi-a plăcut foarte mult filmul poate şi datorită actorilor Meg Ryan şi Tom Hanks.Sunt doi dintre actorii mei preferati şi nu ratez niciodată filmele care îi au în distributie.

2 2

eedy

08.09.2018

Un film romantic,pentru oameni romantici,un fel de remake la clasicul ''An affair to remember''

4 2

kyroskyriakos

08.09.2018

Un film care nu m-a impresionat in mod special. Poate si din cauza ca, vazandu-l dupa atatia ani de la productia lui, si-a mai pierdut din farmecul pe care l-a avut la vremea respectiva. Poate ideea a fost preluata sub alte forme de prea multe ori de atunci si pana astazi.

0 1