Sleuth

Dramă, Thriller, Mister (United Kingdom, United States of America)

Kenneth Branagh, Martin Scorsese

Sony Pictures Classics, Castle Rock Entertainment, Timnick Films, Mandate Pictures, Riff Raff Film Productions

12 Octombrie 2007

8 August 2020

<p align="justify"> Dificil de incadrat intr-un anumit gen, pelicula "Sleuth" este fara indoiala destinata spectatorilor cu o minte ascutita ca briciul, dar si foarte rabdatori pentru ca actiunea petrecuta numai in interiorul unei case si jocul permanent de-a soarecele si pisica dintre singurii doi protagonisti - Andrew Wyke si Milo Tindle - ar putea parea unora plictisitor sau enervant.</p><p align="justify"> Tanarul si atragatorul Milo Tindle, un actor fara angajamente care are o slujba temporara de sofer cu jumatate de norma pentru a-si putea asigura existenta de zi cu zi, vine in strania, luxoasa si supertehnologizata casa a scriitorului de romane politiste Andrew Wyke pentru a-i cere acestuia sa ii acorde divortul lui Maggie, actuala lui amanta. Intre cei doi barbati extrem de inteligenti, orgoliosi si cu spirit combativ izbucneste o confruntare pe viata si pe moarte pentru cucerirea frumoasei doamne, fiecare dintre ei dorind sa demonstreze faptul ca el este cel care merita dragostea si respectul lui Maggie si mai ales sperand sa isi umilesca adversarul direct, pe care il simte a fi de acelasi nivel intelectual. </p><p align="justify"> Iar cand in poveste intervin asa-zise furturi de bijuterii in valoare de un milion de lire sterline, asa-zise intrari prin efractie, seif-uri ascunse in spatele unui acvariu, deghizari halucinante, amenintari cu moartea, focuri de arma, telefoane misterioase sau vizita unui presupus detectiv criminalist, succesul filmului este asigurat. </p><p align="justify"> </p>

punk3r

08.09.2018

Sincer mi-a placut. In special Jude Law. E simpatic si original.

2 2

Gladius

08.09.2018

Aplauze la scena deschisa, pentru doi actori, doua generatii, care ne ofera o interpretare de zile mari, intr-un remake pentru care Michael Caine ar trebui sa stie replicile pe de rost, din moment ce a jucat si in filmul din 1972. Totul este axat pe interpretarea actorilor, dialogul lor, iar subiectul este de fapt un joc cu miza pt. amandoi. Coloana sonora contribuie din plin la suspans si la incarcatura psihologica care se aduna treptat pe parcurs. Game, set si meci, pentru cine va fi, ramane sa afli.

5 2

Patronu

08.09.2018

Încă un remake care, din punctul meu de vedere, nu-şi avea rostul. Singurul aspect interesant, pentru cei ce au văzut originalul, e că Michael Caine joacă rolul lui Andrew Wyke, în timp ce în filmul din '72 îl interpreta pe Tindle. Săriţi peste şi vedeţi originalul cu Laurence Olivier.

4 4