Sneakers

Comedie, Crimă, Dramă (United States of America)

Phil Alden Robinson

Universal Pictures

9 Septembrie 1992

21 Septembrie 2021

Martin Bishop este seful unui grup de experti specializati in testarea sistemelor de securitate electronice. Grupul este santajat de agenti secreti guvernamentali pentru a accepta o misiune si altfel identitatea lui Martin, care in anii '60 fusese un lider radical, urmand sa fie dezvaluita. Misiunea presupune ca ei sa reuseasca sa fure o cutie neagra de la un savant matematician, cutie care permite decriptarea oricarui cod din lume. Insa dupa ce reusesc sa fure cutia, savantul este ucis iar ei descopera ca agentii care-i angajasera nu prea sunt agenti guvernamentali...

alex_z

08.09.2018

Un film care trateaza in oarecare masura probleme actuale ale sigurantei nationale si bancare,intr-un scenariu captivant, cu idei inteligente si haioase in aceeasi masura.Merita vazut!

2 1

Raya

08.09.2018

Chiar îmi era dor de un film ingenios de spionaj! Desigur că acesta a fost remarcat în anii ’90 atât pentru distribuţia specială, cât şi pentru detaliile tehnice. Totuşi niciunul din personaje n-a fost conturat suficient şi foarte mult din talentul actorilor n-a fost exploatat, iar acum nu mă refer la arhicunoscutul Robert Redford, ci la puştiul genial dispărut prematur, River Phoenix. Peliculele care au urmat pe această temă au dezvoltat amplu detaliile tehnologiei, ingeniozitatea pătrunderii infracţionale, dar acesta are un parfum special, ca un vin matur.

0 0

08.09.2018

Cand am vazut in distributie pe Robert Redford, Sidney Poitier si Mary McDonnell ma asteptam la ceva mai mult dar...mi s-a parut un film pentru adolescenti, o aventura si un film de actiune, deloc Mister / Thriller ...usor de digerat si suportat.

0 0