Sho

08.09.2018

o varianta a povestii alba ca zapada sub petala de groaza,un film dewstul de reusit dar care cred ca isi bate joc de adevaratele personaje

0 1

jdr

08.09.2018

Personajele atât de cunoscute din basmul fraţilor Grimm, "Albă ca Zăpada", prind acum viaţă într-o poveste horror cu acelaşi nume. Aproape omorâtă într-un accident de trăsură, o femeie gravidă încearcă să îşi salveze măcar copilul din pântece cu ajutorul soţului ei, Frederick. Ne reîntâlnim cu personajele peste ani când fetiţa salvată, Lilli, este deja mare. Tatăl ei s-a recăsătorit cu Claudia, care nu este deloc încântată de prezenţa lui Lilli în casă. Ca şi în basmul original, Claudia avea în cameră o oglindă fermecată care îi dădea sfaturi şi o iniţia în tainele magiei. Aceasta pierde la rândul ei un copil şi ura pe care i-o purta lui Lilli creşte. Astfel că se gândeşte la o modalitate de a scăpa de ea. Claudia va fi ajutată de fratele ei mut, Gustav. Acesta o aleargă prin pădure dar îi scapă şi, ca să nu se ducă în faţa Claudiei cu mâna goală, omoară un porc, îi ia inima şi i-o dă Claudiei. Lilli se adăposteşte într-un castel părăsit. Aici îi întâlneşte pe Will şi Lars, care erau în căutarea unei mine de aur. Dar oglinda o anunţă pe Claudia că fiica ei vitregă este încă în viaţă. Claudia apelează la ajutorul vrăjilor, dar Lilli scapă din nou. Cu ajutorul oglinzii se transformă într-o babă care se duce în pădure şi îi dă lui Lilli un măr. În momentul în care aceasta muşcă din el, moare, dar este din nou salvată de către Will. În final, Lilli este pusă faţă în faţă cu Claudia, reuşind să îşi salveze tatăl de la moarte. Înfingând pumnalul în imaginea din oglindă, Lilli reuşeşte să o omoare pe Claudia.

0 2

SirAndrei

08.09.2018