Snow White and the Huntsman

Aventuri, Fantasy, Dramă (United States of America)

Rupert Sanders

Universal Pictures, Roth Films

30 Mai 2012

1 Iunie 2012

<p>Filmul porneşte de la ideea de bază a basmului Albă ca Zăpada, dar personajele principale evoluează şi au o mulţime de caracteristici noi. Regina cea Rea o ţine prizonieră pe Albă ca Zăpada vreme de 11 ani, timp în care fata îşi pierde toată inocenţa şi vrea să se descurce singură în viaţă. Când reuşeşte să evadeze, pe urmele prinţesei e pus Vânătorul, un bărbat acrit, dar foarte destoinic. El şi-a pierdut nevasta, speranţa şi încrederea, dar, în schimb, a devenit un foarte bun luptător, care se descurcă în sălbăticie ca nimeni altul. El e un soi de vânător de recompense mai degrabă, pe care Regina cea Rea îl trimite să o prindă şi să o omoare pe Albă ca Zăpada. Prinţesa nu e însă vreo neajutorată şi, prin felul ei de a fi, reuşeşte să-l convingă pe Vânător să-i devină mentor şi să o transforme în războinic, iar împreună să o detroneze pe Regina Rea.</p><p> </p>

gtheaven

08.09.2018

nu-mi vine sa cred ca sunt prima care scrie la filmul asta. ce sa spun? chiar mi-a placut. stiam ca nu va fi povestea obisnuita a Albei ca Zapada, dar chiar si asa , a fost interesant. daca va plac efectele speciale si jocul actritelor Charlize si Kristen, merita sa vedeti acest film. Charlize a avut un rol memorabil si in acest film. cred ca actrita asta se descurca cu fiecare rol pe care-l are.inca nu a avut un rol cu care nu s-ar fi descurcat onorabil.

13 8

theothe

08.09.2018

Un film fantastic si la propriu si la figurat.Si daca e sa o luam logic...cam asa ar aparea povestea real. Aceasta ecranizare are de toate ,actiune cit cuprinde,efecte speciale bine facute si...lucru cel mai important,are cam toate personajele din poveste... Un film extra deci recomandat tuturor.

20 10

george4dinamo

08.09.2018