Soldiers of Fortune

Acțiune, Aventuri (United States of America, Russia)

Maksim Korostyshevsky

Globus-film, Jeff Most Productions, Most/Rice Films, Crombie Film

7 Iunie 2012

11 August 2020

Un bancher de pe Wall Street, un geniu in calculatoare, un mogul rus in industria aluminiului, un comerciant de arme , si fondatorul unei companii de telefonie mobila sunt in cautare de aventuri. <br /><br />Acesti oameni sunt bogati, dar cauta noi provocari si vor sa experimenteze adrenalina razboiului pe o insula indepartata. <br /><br />Inca de la inceput lucrurile merg prost. Jocul devine serios si mortal de indata ce ajung pe tarmul insulei. Corabia se scufunda si sunt lasati pe cont propriu, sa se descurce asa cum stiu mai bine. <br /><br />Milionarii sunt prinsi in capcana pe un teritoriu ostil, neavand nicio sansa sa paraseasca insula. Panica ii cuprinde si sunt inconjurati de soldati periculosi. <br /><br />Instructorul lor incearca sa ii invete minimul necesar in aparare, dar barbatii actioneaza iresponsabil si egoist.

cacristin

08.09.2018

un film incredibil de slab, m-am uitat la el doar pentru ca aparent e partial filmat in Romania, insa mi-am irosit 1 ora jumate din viata povestea e slaba, niste actori buni dupa parerea mea insa care fac un joc foarte prost, insa pe de alta parte cred ca e primul film de mult timp incoace in care Sean Bean nu moare :))

1 0

mitica58

08.09.2018

In sine tema scenariului ar fi buna, doar ca dezvoltarea scenariului n-a fost reusita. Personajele ca structura sunt foarte diferite si ar fi trebuit sa fie mult mai bine creionate. Absenta elementelor de scenariu a facut ca jocul actorilor sa fie lipsit de credibilitate cu tot efortul lor. Au incercat sa dreaga falsitatea actiunilor cu efecte speciale, dar calitatea lor lasa de dorit. Ce pot sa spun mai mult de atat: o filmare ratata. Ca valoare il situez undeva intre nota 4 si 5.

0 0

pacred

08.09.2018