Solitary Man

Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Brian Koppelman, David Levien

Paul Schiff Productions, Smartest Man Productions, Millennium Films

7 Septembrie 2009

25 Iulie 2021

In urma cu 6 ani, Ben Kalmen era proprietarul unui lant de magazine ce comercializau automobile si un om de afaceri extrem de puternic si potent din punct de vedere financiar. Lacomia i-a generat insa o serie de probleme legale, iar scandalul monstruos ce a urmat l-a lasat fara loc de munca, asa cum numeroasele aventuri amoroase au accelerat sfarsitul casniciei cu Nancy si indepartarea de singura lui fiica si de nepotel. In prezent Ben Kalmen are aproape 60 de ani si este implicat intr-o relatie cu bogata Jordan, dar apetitul lui sexual insatiabil il impinge in continuare la infidelitate. Dupa ce o roaga pe Jordan sa intervina pe langa fostul ei sot sa il introduca in niste cercuri influente pentru a putea incepe o noua afacere in domeniul vanzarilor auto, Ben primeste sarcina de a o recomanda pe Allyson Langer, fiica actualei iubite, la un colegiu din vecinatate. Numai ca barbatul dependent de sex, care isi doreste sa ramana vesnic tanar motiv pentru care isi vopseste parul si se imbraca la fel ca la 30 de ani, se culca cu Allyson, iar atunci cand tanara ii povesteste mamei despre aceasta aventura pasagera relatia lui Ben cu Jordan este distrusa la fel ca si sansele sale de a primi finantarea dorita din partea fostului sot al acesteia.

shelley

08.09.2018

Femeile obisnuiesc sa-si ascunda adevarata varsta biologica. Inca nu stiu de ce. Dar ce faci atunci cand si barbatii recurg la acest tertip?