Solomon Kane

Aventuri, Fantasy, Acțiune (France, Czech Republic, United Kingdom)

M.J. Bassett

Davis-Films, Czech Anglo Productions, Wandering Star Pictures

16 Septembrie 2009

8 Iulie 2020

<p align="justify">   Filmul "Solomon Kane" este prima parte a unei trilogii, o aventura epica adaptata dupa povestile clasice ale lui Robert E. Howard, creatorul personajului Conan Barbarul. Solomon Kane este un luptator din secolul al XVI-lea posomorat si sumbru, cu  fata palida si ochii taiosi, imbracat intotdeauna in haine negre, purtand pe cap o palarie tesita care ii acopera jumatate din chip si fiind inarmat cu o sabie, un pumnal si doua pistoale lungi. In timpul uneia dintre aventurile lui fantastice, Solomon Kane primeste de la prietenul sau N'Longa - un saman african - un talisman voodoo care sa il protejeze impotriva fortelor raului, dar care poate fi manuit si ca o arma foarte puternica.</p><p align="justify">   Afland ca actiunile lui brutale si violente din trecut au atras blestemele asupra sa, Solomon Kane decide sa isi rascumpere pacatele si jura sa traiasca de acum inainte o viata puritana, plina de bunatate si pace. Insa atunci cand o forta intunecata ameninta locul in care s-a nascut, eroul este nevoit sa lupte inca o data pentru a salva pamanturile de origine.  </p>

johnnyi

08.09.2018

un scenariu slab, o regie slaba, actori slabi...un film foarte slab. e tras de par in multe momente si plin de clisee.

2 4

foyyn

08.09.2018

vreau sa il vad imi place filmul dupa trailer este foarte interesant ....

6 6

Bci2

08.09.2018

Filmul nu va dezamăgi pe nici-unul dintre spectatorii interesați în filme cu acțiune, thriller și lupte într-o lume fantastică din trecut, în care ordinea se face prin luptă fie cu arme, fie cu vrăji. Filmul, în sine, este printre cel mai reușite din acest gen, cu scenarii deosebit de impresionante și cu o regie excelentă. Trebuie văzut acest film unde acțiunile se desfășoară într-un ritm trepidant și foarte strâns legat de tema filmului. Efectele de pe lacul înghețat și momentele de suspense legate de ele ne aduc aminte de celelate efecte asemănătoare dintr-o istorie reală din renumitul film cu Alexandru Nevski. Este un trailer impresionant al unui film cu eroul principal un războinic înzestrat și cu puteri magice. Celor cărora le-a plăcut Conan, desigur că le va face foarte multă plăcere și acest film. Singura limitare a filmului este că-i prea scurt, doar de 100 de minute. Morala și sinceritatea eroului principal impresionează. Unele din creaturile văzute în film sunt de groază, iar momentele dramatice și tragice abundă în film, creând astfel o atmosferă de realitate ce dă deplină verosimilitate unei povești desigur imaginare, însă cu multe scenarii nu numai reale dar și de mare efect. Este un film în care eroul principal este un războinic înzestrat nu numai cu abilitatea de a se lupta cu mult succes, dar și cu puteri magice. Amuzament garantat de 100 de minute.

5 16