Cineva acolo sus ma iubeste

Somebody Up There Likes Me

Dramă (United States of America)

Robert Wise, Stephen Hopkins

Metro-Goldwyn-Mayer

29 Octombrie 2020

<p align="left"> Filmulul regizat de Robert Wise in 1956, descrie  o pagina de viata din  autobiografia celebrului Rocky Graziano (1922 - 1990) campion mondial la box, categoria mijlocie in 1947-48. Un tanar rebel, ce activase in multe retele de "crima organizata", si in bande de oameni ce terorizau , furau sau impuscau in New York este arestat si i se propune sa aleaga intre plecarea in razboi si box. La numai 21 de ani, el se cuminteste si din dragoste pentru Norma (Pier Angeli )cu care se casatoreste si pentrul primul lui fiu, sub supravegherea antrenorilor lui se apuca serios de box si.... cineva acolo sus il iubeste!....</p><p align="left">Filmul a primit numeroase premii iar interpretarea actoriceasca a marelui actor Paul Newman, dotat cu un fizic foarte potrivit si care reuseste cu acest rol o creatie perfect armonizata cu realismul filmului. a ramas de neuitat. </p>

Falstaff

08.09.2018

Probabil cel mai bun film despre box facut vreodata.Eroul,Rocky Graziano,a fost el insusi,un personaj unic in lumea plina de drame a pugilismului profesionist.

4 2

mihaelatb

08.09.2018

" greseala" a fost ca am vazut acest film primul , asa ca Rocky 1... +infinit mi s-au parut niste copii slabe ale acestuia.Iar Paul nu sufera comparatie cu Silvester.Nu spun ca nu-l apreciez pe ultimul,dar...

4 2

cezarica98

08.09.2018

Film extraordinar. Eram in generala cand l-am vazut petru prima data, la posturile sarbesti., si imi traducea mama ce stia. m-a impresionat si acum 2 ani l-am facut rost pentru colectie, iar astazi auzind despre moartea legendarului actor Paul Newman, l-am revazut din nou.Am vazut mai multe filme cu el care mi-au placut; "Cat on a Hot Tin Roof", "Sweet Bird of Youth", "The Sting","When Time Ran Out", "The Color of Money", "The Sting", si in zilele urmatoare o sa le revad. Un film ce merita vazut, il recomand cu placere!

3 1