Somersault

Dramă, Romantic (Australia)

Cate Shortland

Showtime Australia, Red Carpet Productions, Fortissimo Films, New South Wales Film & Television Office, Australian Film Finance Corporation

19 Iunie 2004

20 Ianuarie 2006

Dupa o cearta violenta cu mama ei, Heidi, o fata de doar 16 ani, fuge de acasa intr-o statiune montana provinciala, Lake Jindabyne, unde spera sa poata sta la un baiat pe care il cunoscuse cu ani in urma. Intrusa, care venise parca sa aduca rusine asupra oraselului, va avea parte de o rasturnare completa a perceptiilor si sentimentelor ei, care pina atunci erau paralizate, dupa ce il cunoaste pe Joe. Aparent o poveste simpla de dragoste, dar care in fond ne dezvaluie o "suferinta" generala, greutatea de exprimare si simtire a omului de astazi.

iulia_ruxi

08.09.2018

nu stiu ce sa spun despre acest film

0 6

deea99

08.09.2018

nici eu (dar e extraordinar de bine ca joaca sam) si imi place coafura lui si chiar si asa nu e prea rau filmul desi e destul de plictisitor

0 3

mitologicul

08.09.2018

Este filmul care a facut-o vedeta pe frumoasa si talentata australianca: Abbie Cornish (Candy; A Good Year; Bright Star). O adolescenta fuge de acasa in urma unui scandal amoros cu mama sa, ajunge intr-o localitate de munte cu multa zapada si mult frig. Aici incepe o aventura sentimentala cu un baiat de fermier. Filmul analizeaza trairile unor tineri traumatizati de relatiile familiale sau de tatonarile orientarilor sexuale. Abbie joaca foarte bine rolul fetei, cand indragostita de oricine, cand avand puterea de a trece peste greutati si descurcandu-se in viata. Un film lent,emotional,cu accente dramatice, in care straluceste viitoarea "Bright Star" - Abbie Cornish

1 0