Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Luke Greenfield

Jennie Snyder Urman

Wild Ocean Films, Alcon Entertainment, 2S Films

5 Mai 2011

13 Mai 2011

<p>Rachel este o avocata celibatara stabilita in New York, foarte buna prietena cu Darcy, o publicista carismatica. Inca din timpul facutatii, Rachel s-a inteles foarte bine cu Dex, un coleg pe care nu a indraznit niciodata sa-l considere mai mult decat un simplu amic.  Cand Darcy o anunta ca se va casatori cu Dex si o invita la nunta pe post de domnisoara de onoare, are loc un incident neasteptat: ea si Dex au o aventura de o noapte si isi dau seama ca intre ei au existat mereu mai mult decat sentimente pur prietenesti. Aventura lor continua, fara ca Darcy sa afle si fara ca nunta sa fie anulata, insa, intr-un moment de curaj, Rachel il pune pe Dex sa aleaga intre ea si Darcy.</p><p> </p>

Skyline

08.09.2018

Filmul este bazat pe un roman scris de Emily Giffin in 2004. In film este prezentata relatia celor mai bune prietene care se indragostesc de acelasi barbat.

4 9

Petronela.7

08.09.2018

Subiectul filmului este asemanator filmului "The Romantics" (din 2008 sau 2009): doi prieteni din facultate urmeaza sa se casatoreasca, iar el se culca cu prietena mirilor. Nunta se anuleaza si cei doi raman impreuna. Pe parcurs intalnim faze amuzante, altele dramatice. Se termina cu happy-ending. Ultima scena mi se pare putin seaca, in rest e un film bunicel.

0 2

glamm

08.09.2018

nu este cel mai original film...nu este cea mai buna poveste,nici cea mai originala,dar nici rau nu este.O comedioara bunicica care merita vazut cu prietena cea mai buna.Actritele sunt simpatice,mai alea Kate Duhson,care prinde la public prin simpatia ei.La inceput poate parea plictisitor,dar pe parcurs are niste scene chiar bune.Partea mea preferata a fost cea cu dansul celor doua prietene.Per ansamblu.merge un 8.5/9

1 1