Comedie, Dramă (United States of America)

Sofia Coppola, James Wong

Sofia Coppola

American Zoetrope, Focus Features, Pathé!, Tohokushinsha Film Corporation

3 Septembrie 2010

1 Martie 2021

Celebrul actor Johnny Marco traieste in Los Angeles-ul contemporan si duce o existenta tumultuoasa si lipsita de griji in hotelul Chateau Marmont din Hollywood, consumand bauturi alcoolice, implicandu-se in relatii sexuale pasagere, conducand masini rapide si fiind adulat de catre o armata de fani slugarnici. Miscandu-se in universul artificial indus de statutul de vedeta, Johnny are o conexiune fragila cu realitatea exterioara si si-a pierdut propria identitate, motiv pentru care trebuie sa isi reexamineze prioritatile si sa isi schimbe stilul de viata atunci cand primeste o vizita surprinzatoare din partea fiicei sale in varsta de 11 ani pe nume Cleo. Petrecand momente de neuitat in compania fetitei lui si redobandindu-si speranta si increderea in fortele proprii tocmai datorita modului in care relationeaza cu aceasta, actorul este chinuit de un sentiment de pierdere atunci cand micuta Cleo trebuie sa plece.

liniuta

08.09.2018

Film cu actiune foarte lenta , patetica , o drama ce nu m-a prins in ,,farmecele " ei , as putea spune chiar obositoare, fada, asteptarea mea de a se petrece ceva semnificativ nu s-a materializat ... pacat de distributie.. de la mine nota 5

2 0

Bibi_TM

08.09.2018

Am stat cateva secunde dupa film sa ma gandesc cum il pot caracteriza intr-un singur cuvat si am gasit ... PENIBIL !!! In nici un caz nu-i ''patetic'' ca aia inseamna cu totul altceva (vezi DEX, liniuta).

1 6

Paleasca

08.09.2018

Tema nu-i originala,dintotdeauna s-au facut filme despre victimele "star-system"-ului(imi amintesc acum un film al lui Louis Malle de prin anii '60,cu Brigitte Bardot si Marcello Mastroianni,"Vie privée"),insa maniera in care a fost realizat filmul asta este profund personala si antihollywoodiana.Avem,deci,un film de autor,intr-adevar cu o constructie lenta,lipsita de ritm,dar care ascunde sub o fatada aparent banala,profunzimi nebanuite.Tocmai asta mi-a placut,cum un film care la prima vedere nu spune nimic,sa contina totusi atat de mult.Este un film de o simplitate geniala.Cred ca metafora cheie in filmul asta este depersonalizarea protagonistului de catre propria lui masina (bineinteles "Ferrari"),vezi inceputul,vezi insistenta cu care este filmata masina pe tot parcursul filmului si mai ales finalul care semnifica eliberarea si poate salvarea acestuia.

2 0