Somewhere in Time

SF, Dramă, Fantasy, Romantic (United States of America)

Jeannot Szwarc

Rastar Pictures

2 Octombrie 1980

27 Octombrie 2020

<p>Tanarul student Richard Collier este foarte apreciat pentru noua lui piesa de teatru. La petrecerea de lansare, el intalneste o doamna in varsta care ii sopteste "Intoarce-te la mine" in timp ce ii indeasa un obiect in mana stransa. Cand deschide mana, Richard identifica obiectul ca fiind un ceas de buzunar. <br />Cativa ani mai tarziu, Richard se afla in pragul unei caderi nervoase si simte lipsa unei muze creatoare. El paraseste orasul pentru a se putea revigora si ajunge langa orasul in care si-a facut studiile, la hotelul Grand. In plimbarile sale prin hotel, gaseste fotografia unei femei tinere si frumoase. <br />Richard este captivat de tanara din fotografie si incearca sa afle cine e aceasta. In cautarile sale, reuseste sa o identifica ca fiind Elise McKenna o actrita de la inceputul secolului si afla ca tanara este de fapt chiar batrana ce ii daruise ceasul de buzunar in urma cu cativa ani, care murise intre timp.</p><p>Determinat sa o intalneasca, el reuseste prin autohipnoza sa se trimita in timp in anul 1912. Aici o intalneste pe Elise si se cei doi se indragostesc, lucru care nu il incanta pe managerul acesteia William Fawcett Robinson. Va supravietui dragostea lor in fata dezaprobarii lui Robinson? Va reusi Richard sa ramana in 1912?</p>

kilipir

08.09.2018

Un film de exceptie, unde stiinta da mana cu romanticul si sf-ul ! Multa munca si prea putine incasari ! Pacat !...

2 0

marin_miha

08.09.2018

un film frumos despre o iubire din alta lume dincolo de reguli de timp de virsta ,ceva pe care poti sa-l intilnesti doar o data in viata si pentru care merita sa sfidezi timpul

1 1

altisaloti

08.09.2018

un film care merita vazut de cei romantici si dispusi sa vada dincolo de realitate ...o mare iubire ce nu se poate sfarsi cu happy end -ar cadea in banalitate ...mi-a placut ff mult ..si am avut surpriza sa aud la iesire comentarii de genul''tu ai inteles ceva?ca eu n-am inteles nimic..""

2 1