Son of Rambow

Comedie (Germany, France, United Kingdom)

Garth Jennings, Michael Cimino

Hammer & Tongs, Celluloid Dreams

22 Ianuarie 2007

26 Ianuarie 2021

<p>Acţiunea este plasată în Marea Britanie a anilor '80, şi îl are în centru pe tânărul Will Proudfoot, care trăieşte în izolare, familia sa făcând parte din rândul unei secte puritane care interzice cu desăvârşire filmele şi muzica. <br /><br />Tânărul este marcat profund de vizionarea unei copii ilegale a filmului "Rambo: First Blood". Celebrul thriller este dincolo de orice şi-ar fi imaginat şi îi deschide ochii lui Will, care îşi uneşte eforturile cu bătăuşul şcolii, Lee Carter, alături de care plănueşte realizarea propriului film, inspirat din cascadoriile şi personajele văzute în "Rambo". Cei doi devin celebrii la şcoală, dar sosirea unui elev francez în cadrul programului de schimb cultural face ca prietenia băieţilor cât şi filmul să fie puse la încercare.</p>

ThaThug

08.09.2018

Plasat in Anglia, intr-o vara a anilor '80, "Son of Rambow" este un film independent aparte, cu o cinematografie superba, acting (da, ma refer la cei doi copii) la superlativ si cu o poveste comica dar si dramatica pe alocuri. O pelicula excelenta despre prietenie si maturizare, care demonstreaza ca nu este nevoie de un buget cu multe zerouri pt. a satisface, amuza sau emotiona spectatorul. Un film mic, dar totusi atat de mare.

4 5

delfinasu

08.09.2018

Un fel de peripetiile din copilarie ale lui Tom Sawyer si Huckleberry Finn filmate pe rand de cate unul dintre cei doi :D O comedie despre prietenie, maturizare si dragostea pentru filme. Pustanii au jucat super! Merita vazut! Mi-am adus aminte de ce nebunii faceam si noi in copilarie... ;))

3 2

kluxxl

08.09.2018

Un film placut, usor de vizionat, despre copilarie, prieteni, imaginatie si despre ce impact sau influenta a avut cinematograful in vietile noastre, ale tuturor. Cred ca fiecare dintre noi am fost un "Son of Rambow" odata si sunt sigur ca niciodata nu vom uita lucrul acesta. Pe langa comicul care reuseste sa acapareze mare majoritate a filmului, identificam si o poveste despre prietenie, tradare, tarie, si despre cum cateodata trebuie sa treci peste principii si obiceiuri, pentru ceva mai bun...chiar suprem. Despre film in particular, pot spune ca a fost unul bun, cu o cinematografie buna, acting bun, regie pe masura si cu o poveste "induiosatoare". As concluziona prin a spune ca este un film de calitate (desi independent), care ar trebui vizionat de fiecare dintre noi, indiferent de varsta.

4 4