Sonny Boy (2011)

Sonny Boy

Dramă, Romantic, Război (Netherlands)

Maria Peters

27 Ianuarie 2011

30 Septembrie 2020

Filmul este bazat pe fapte reale si prezinta povestea lui Waldemar Nods,un tanar din Surinam. In 1928,la varsta de 20 de ani,Waldemar paraseste Surinamul,mama si cele doua surori,pentru a pleca in Olanda,la studii.Acolo o va cunoaste pe Rika,o femeie in varsta de 37 ani,mama a patru copii,care de curand isi parasise sotul in urma infidelitatii acestuia. Rika ii va inchiria lui Waldemar o camera din noua casa inchiriata de ea si incet incet intre cei doi se naste o idila iar roadele sale va fi un baietel,pe care cei doi il vor numi Waldy dar il vor alinta Sunny Boy. Rika va plati dur aceasta iubire interzisa dintre un negru si un alb,sotul ei luandu-i custodia celor 4 copii,societatea ii va marginaliza,dar in ciuda tuturor asteptarilor cei doi vor rezista triumfal.Iubirea lor va fi insa tulburata in 1930 de catre ocupatia nazista. Pensiunea celor doi va fi ocupata de nazisti si se vor muta intr-o casa unde vor ajuta la ascunderea evreilor fugari.In 1944 vor fi prinsi si arestati,iar familia va fi despartita.

Serpico13

08.09.2018

O frumoasa poveste de dragoste,care din start parea imposibila,intre un negru si o femeie alba,un tanar de 20 ani si o femeie de 37 si cu 4 copii...si totusi nimic nu e imposibil,daca exista iubire.Un film sensibil,inspirat din fapte reale,il recomand cu incredere.

2 0

08.09.2018

un film frumos, despre dragoste, familie, despre valoarea a fi OM; un film ca o lectie de viata, nimic spectaculos si totusi extraordinar; un film despre oameni exceptionali ce au refuzat sa se supuna vremurilor, care si-au pastrat coloana vertebrala, principiile si mai ales dorinta de a crede in visele lor, in speranta , in ideea ca totul e posibil atunci cand ai inima curata; desi actorii nu sunt vedete , acestia au jucat cu multa sensibilitate si daruire, un film ce merita vazut.

1 0

08.09.2018

filmul beneficiaza si de o coloana sonora frumoasa facuta special sa sensibilizeze.