Trailer #1 00:00

Sons of Anarchy (1970)

| 01 January 1970 ()

Sons of Anarchy

22 Februarie 2020

<p> În oraşul Charming există o comunitate unită, aflată sub "controlul" unui respectat şi temut club de motociclişti, aceştia ocupându-se în principal cu traficul de armament, operaţiune camuflată în spatele unui service moto. Jackson "Jax" Teller este unul din membri acestui club, el fiind fiul răposatului conducător al clubului şi adjunctul lui Clarence "Clay" Morrow, cel care a trecut la conducerea clubului şi care i-a devenit tată vitreg după ce s-a căsătorit cu mama sa Gemma. </p><p>Proaspăt devenit tată al unui băiat şi confruntându-se cu o serie de nelegiuri din partea clubului, Jax se găseşte în postura de a reevalua scopul clubului şi de a înţelege mai bine planul tatălui său pentru acest club, lucru care îi face pe cei din club sa îi pună la îndoială loialitatea.  </p>

Badalau

17.08.2009

Un serial destul de interesant,ma refer la actori,sunt bine pusi in valoare,insa scenariul este modest.Se intampla cam aceleasi lucruri in fiecare episod exceptand ultimele doua care sunt chiar foarte bune.In rest in fiecare episod se stie ce se va intampla:se vand arme,cativa trunatori,violatori,ori alti nefericiti care stau in calea afacerilor celor din Sons of Anarchy vor murii.Un plus pentru Charlie Hunnam,este pata de culoare din serial,singurul care pana la urma iese din turma,revoltandu-se de motodele total neortodoxe.Inca o data ultimele doua episode sunt cele mai bune,doar ele m-au facut sa astept cu nerabdare sezonul 2,pentru acesta nota 7.50!!!

3 6

15.05.2014

cred ca acest tip de serial nu mi se adreseaza; nu mi-a placut, nu am reusit sa empatizez cu nici un personaj;

0 0

cotos

15.09.2010

Multa vreme nu am vrut sa ma uit...M-a convins un prieten buna,ca e super serialul,si intradevar asa e...E unul dintre cele mai bine elaborate seriale despre un club de motociclisti.. Nu stiu cati ani va avea succes profilul serialului,dar eu sper sa dureze cel putin 5 sezoane...

5 0