Dramă, Comedie (United States of America)

Lynn Shelton

Lynn Shelton

Ada Films

11 Septembrie 2011

27 Octombrie 2020

<p><span><span class="hps">Jack</span> nu a reușit să își revină nici după un an de<span class="hps"> la moartea</span> <span class="hps">fratelui său</span><span>.</span> </span><span><span class="hps">Iris</span> </span><span>prietena lui <span class="hps">cea mai bună</span><span>,</span> <span class="hps">îl trimite</span> <span class="hps">la</span> <span class="hps">cabana</span> pe care familia <span class="hps">ei o deține</span> <span class="hps">pe</span> <span class="hps">una dintre</span> <span class="hps">Insulele San</span> <span class="hps">Juan</span> <span class="hps">în largul coastei</span> <span class="hps">de</span> <span class="hps">Seattle</span><span>.</span><br /><span class="hps">Când</span> <span class="hps">ajunge</span> <span class="hps">la cabană</span><span>, Jack</span> descoperă un<span class="hps"> locuitor surpriză</span><span>:</span> <span class="hps">Hannah,</span> <span>sora lui Iris</span><span>,</span> <span class="hps">care tocmai se</span> <span class="hps">despărțise</span> de <span class="hps">prietena ei</span> <span>.După ce consumă prea multe pahare, cei doi ajuns că se culce împreună. D</span></span>imineaţa<span><span class="hps"> următoare </span></span><span><span class="hps">apare</span> </span><span><span><span class="hps">Iris</span></span>,<span class="hps"> care</span></span><span><span class="hps"> </span></span><span><span class="hps">află despre mica lor aventură și totul se duce la vale. Iris dă vina pe amândoi şi de aici apar probleme.</span><br /><br /></span></p>

stricted

08.09.2018

Un film cu o intriga foarte simpla, construit ca o piesa de teatru ce se invarte in jurul relatiei dintre 3 personaje, relatie ce se complica in urma sentimentelor, a lipsei de dialog, a nesigurantei. Dupa ce fiecare personaj isi pune ordine in ganduri, introspectia fiecaruia din cei 3 are ca rezultat un nou inceput pentru relatia lor. Finalul lasat in coada de peste nu dauneaza cu nimic farmecului filmului, cadrele sunt absolut superbe, peisajele in culori vii inspira un aer de liniste, in contradictie cu framantarile temporare ale personajelor, poate un mesaj pe care il transmite fiind acela ca viata are uneori modul ei firesc de a rezolva conflictele interioare si de a aseza lucrurile.

3 10

Cluc

08.09.2018

Filmul este interesant desi actiunea este una statica, care se invarte in jurul a trei persoane. Partea psihologica, prin care se rationalizeaza si se decid, conform propriilor optiuni este una care poate fi reala, oricand... oriunde....

0 0

Dragos_87

08.09.2018

Desi povestea e interesanta,e cam copilaresc ce se intampla acolo in acel trio.Am vazut scene lungi ca la teatru cu niste actori care mi-au placut cum si-au intrat in rol,si totodata scenele foarte dificile.Acest film poate fi educativ pentru multi in privinta deciziilor si faptul de a reflecta asupra lor.Finalul nu mi-a placut caci se termina subit,asa ca ar merita o vizionare!

0 0