Horror, Mister (United States of America)

Stewart Hendler, Ann-Kristin Reyels, Ann-Kristin Reyels

Josh Stolberg, Pete Goldfinger, Mark Rosman

Karz Entertainment, Summit Entertainment, House Row Productions

9 Septembrie 2009

14 Mai 2021

<p align="left">   Remake al filmului horror "The House on Sorority Row" din anul 1983, aceasta pelicula urmareste un grup de cinci fete pe nume Cassidy, Jessica, Claire, Ellie si Megan, care fac parte dintr-o fratie si au jurat sa fie solidare si sa aiba incredere una in cealalta. Loialitatea lor este pusa la incercare atunci cand o farsa pusa la cale la o petrecere a fratiei se sfarseste tragic, iar Megan este ucisa in mod accidental. In loc sa marturiseasca politiei producerea acestui incident, tinerele decid sa ascunda cadavrul insangerat si sa pastreze secretul pentru totdeauna.</p><p align="left">   La cativa ani de la aceasta crima, in timp ce se distrau la o noua petrecere organizata de fratie, cele patru fete primesc pe telefoanele mobile imagini fotografiate in noaptea mortii lui Megan de la un expeditor necunoscut, care le ameninta ca le va trimite si politiei. Ulterior, membrele fratiei si iubitii lor incep sa fie hartuiti de catre un criminal in serie misterios, intrebandu-se daca Megan s-a intors din morti pentru a se razbuna pe ei sau altcineva se joaca cu mintile lor si vrea sa ii faca sa-si plateasca cu moartea pacatele trecutului. </p>

OnlyAlyy

08.09.2018

wow,super marfa, faci o gluma si ajungi sa ma, apoi , esti vanat ...ucis si gata :)) , ador thriller'ul in combinatie cu horror'ul ... :)) yeah !!!