Acțiune, Dramă (United States of America)

Antoine Fuqua

Kurt Sutter

Fuqua Films, Escape Artists, Riche-Ludwig Productions, Wanda Pictures

15 Iunie 2015

14 August 2015

<p><span style="line-height: 15.6000003814697px">Boxerul Billy Hope pare că le are pe toate: o carieră impresionantă, o soţie frumoasă şi iubitoare, o fiică adorabilă şi un stil de viaţă luxos. Însă când tragedia îi loveşte familia, iar managerul şi prietenul lui de-o viaţă îl părăseşte, Hope ajunge în cea mai grea situaţie din viaţa sa. În acel moment, îi cere ajutorul unui salvator improbabil, de la o sală de gimnastică de cartier: Tick Willis, un luptător pensionat, care acum îi antrenează pe cei mai duri boxeri amatori din oraş. Cu viitorul său depinzând de îndrumarea şi tenacitatea lui Tick, Billy intră în cea mai grea luptă a vieţii sale, în vreme ce se străduieşte din răsputeri să fie iertat şi să recâştige încrederea celor pe care îi iubeşte.</span></p><p> </p><p> </p><p> </p>

valy94

08.09.2018

Frumos de tot filmul asta . Captivant si imprevizibil , plin de actiune si dramatism. Un film obligatoriu de vazut . Nota 8 de la mine !

2 5

08.09.2018

In ultima saptamana entuziasmul fata de acest film mi-a crescut uimitor de mult. Astfel mi-am dorit sa il vad cat mai repede cu putinta iar astfel vizita la cinematograf era obligatorie. Southpaw mi s-a parut un film foarte bun, cu o intensitate iesita din comun si plin de emotie. Ma asteptam la ceva frumos mai ales ca filmul vine din partea unui regizor excelent. Antoine Fuqua reuseste sa gaseasca contrastul perfect intre dramatism si actiune chiar daca unele decizii luate la nivelul scenariului nu prea au avut cum sa-l ajute pe regizor. Insa per total regia filmului este foarte buna, cu niste momente excelent reusite iar Jake Gyllenhaal sustine cu brio un personaj care iti castiga simpatia si care pana la urma sustine intreaga poveste. Firul narativ chiar daca este usor previzibil iar unele ideii sunt fortate, tot am simtit un entuziasm aparte pentru actiunea filmului. Chiar si asa emotiile sunt la orice pas si daca nu incerci sa blamezi oarecarea lipsa de inspiratie, vei gasi filmul de fata exact ca mine sau ca multe alte persoane, drept unul foarte bun care merita din plin pretul biletului sau timpul investit. Probabil cel mai mare avantaj al acestui film este Jake Gyllenhaal. Acesta reuste o prestatie mult prea credibila, pornind de la forma fizica impresionanta pana la expresiile, gesturiile si repliciile foarte bine rostite. Un aport deosebit il are si Forest Withtaker care ofera un personaj sensibil, parca de o ratiune aparte si desigur foarte intelept. Acest personaj alaturi de cel principal formeaza o echipa puternica care trezeste publicului anumite reacti. Southpaw este un film care mi-a placut enorm, datorita unor multe detalii care fac cert diferenta. Coloana sonora pe placul meu, o distributie care cuprinde cateva nume sonore care isi fac treaba excelent. Totusi il omit din aceasta scurta lista pe 50 Cent. De asemenea mentionez din nou regia foarte buna. Iar astfel Southpaw merita din plin o vizionare. Poate unele persoane vor fi deranjate de multele clisee insa mai bine nu. Nota 8 din partea mea, o nota foarte buna meritata din plin.

7 2

MariSperante

08.09.2018

Nu-mi place boxul şi nici n-o să-mi placă vreodată. Deh ! Gusturile nu se discută. DAR... Am văzut filmul doar pentru că încerc să urmăresc evoluţia lui Jake Gyllenhaal. Mi-am zis: uite altul care face un rol de bad guy doar ca să scape de nişte etichete mai vechi de pe vremea când era micuţ şi drăguţ. Declara într-un show, mai mult în serios decât în glumă, că nu-i plac apropourile cu Brokeback. Deh ! Cine l-a pus ! Dar în dorinţa de a "fura" potul cel mare până şi Di Caprio a trecut de la Titanic la The Departed, iar Brad Pitt de la multe roluri de blonduţ drăguţ la Fight Club. Revenind la Southpaw, se pare că am reuşit să urmăresc cu emoţie meciurile, mai ales cel final, şi asta datorită dramatismului situaţiei, dar şi rolului făcut de Gyllenhaal. Aşadar, curată lovitură Jake ! Că a făcut muşchi în plus sau că e un film plin de stereotipuri, cum cică zice un boxeur despre film, astea nu mă interesează. Poate regizorul nici n-a vrut să arate cât de bine dă Gyllenhaal cu pumnul. Dacă obiectivul este fixat o mare parte din film pe faţa lui Gyllenhaal, fie bătut sau nu, înseamnă că există ceva mult mai important în trăiri. Reuşite perfect ! De aceea am să dau un punct în plus faţă de predecesorii mei, cu toate că nu mă aşteptam să-mi placă un film cu box. P.S. Într-adevăr, şi Whitaker şi-a adus foarte bine aportul la reuşită.

4 1