Comedie (United States of America)

James L. Brooks, Sam Raimi

James L. Brooks

Gracie Films, Columbia Pictures

17 Decembrie 2004

27 Septembrie 2020

<p>O mexicanca, Flor, impreuna cu fiica ei gaseste un loc de muncă ca servitoare la un bucatar de succes John Clasky. Acesta traieste cu nesigura lui sotie Deborah, cei doi copii ai lor, şi cu mama Deborei. În ciuda lipsei unui vocabular de limba engleza, ea Incearca pe cat posibil, sa se integreze ca mai mult decat ca o simpla menajera. </p><p>Cu toate acestea, atunci când Flor este rugata sa isi petreaca vara cu ei este obligata sa-si aduca si fiica, Christina,să trăiască alături de familia Clasky. Deborah, ajunge sa o trateze pe Christina ca pe o fiica, lucru care afecteaza relatiile dintre mama - fiica. </p><p>Christina trebuie să afle că lucrurile vin şi se duc în viaţă, dar familia este cel mai important lucru pe care o persoană le poate avea.</p>

zlatana

08.09.2018

Cum altfel ar putea fi , doar e cu unul din cei mai simpatici si talentati actori - Adam Sandler!Un film bun care merita vazut.

5 6

TheoLuvMCR

08.09.2018

Rolul din Spanglish,inca un rol minunat pe care l-a interpretat Adam Sandler,alaturi de restul unei distributii mai mult decat potrivite,in aceasta productie cu caracter social,emotionanta si captivanta.

8 9

KgheO

08.09.2018

Un film gen drama/dragoste/comedie care respecta intocmai ordinea aceasta si in ceea ce priveste desfasurarea actiunii. Un film foarte bun si un actor Adam Sandler care prin intermediul acestui rol ne dam seama ca ar trebui sa il mai vedem in drame sau filme de dragoste sau cu totul alt gen in afara de comedie. Sunt adeptul al actorului universal , nu specializat numai pe un singur tip de gen,acest film dovedeste ca Adam Sandler poate mai mult! Filmul este unul cu totul si cu totul deosebit avand in prin plan , printre altele conflicte sociale ale zilelor noastre si stratificarea sociala. Este genul de film pe care il poti vedea cu familia deoarece poti invata multe de aici. In concluzie un film care nu trebuie ratat!

5 9