Spartacus

Film TV, Acțiune, Dramă, Istoric (United States of America)

Robert Dornhelm

USA Cable Entertainment, Nimar Studios

17 Martie 2004

19 Octombrie 2021

<p>Filmul prezinta viata bravului legendar trac, Spartacus. Silit sa-si petreaca o mare parte a vietii sale, muncind din greu, ca sclav, in desertul Egiptului, Spartacus (Goran Visnjic) este cumparat de catre proprietarul unei scoli romane de instruire a gladiatorilor, Lentulus Batiatus, impresionat de curajul si forta tanarului trac. In timpul instruirii sale, Spartacus se indragosteste de frumoasa Varinia (Rhona Mitra), una din sclavele personale ale lui Batiatus, dar pe care il respinge de fiecare data.</p><p>Vrand sa razbune moartea colegului sau Draba, un razboinic etiopian, Spartacus conduce rascoala sclavilor impotriva regimului roman. Conducerea romana se simte amenintata o data ce Spartacus pare sa castige toate razboaiele, asta pana cand unul din membrii Senatului, Marcus Crassus, vrea sa il infrunte personal pe invincibilul trac.</p>

Nutzica

08.09.2018

O drama destul de buna cu cateva scene de actiune captivante si o poveste reusita...merita vazut. Goran Visnjic a fost bine ales in rolul principal.

1 1

Ed21

08.09.2018

Iubitorii filmelor istorice vor avea cu siguranta o mare bucurie urmarind acest film. Costumele sunt superbe, jocul actorilor este pe masura, iar povestea este, asa cum o stim cu totii legendara. Desi finalul este previzibil, caci nu se poate un om opune unui sistem, mesajul este inaltator: daca tot mori, stii ca vei muri si ca nu te poti impotrivi, cel putin poti alege cum si cand mori. Nu este deloc mioritic mesajul acestui film: stiu ca voi muri, asadar ma intind si astept resemnat sfarsitul. Este din contra un indemn la actiune si la alegere. Chiar si cand pare ca nu ai nicio perspectiva, nicio optiune, poti alege. Sunt convins ca amatorii genului vor savura productia, iar cei care cunosc mai putina istorie au acum ocazia sa mai afle cate ceva. Vizionare placuta!

2 3

culturistu

08.09.2018