SF, Acțiune, Horror (United States of America)

Peter Medak

Chris Brancato

Metro-Goldwyn-Mayer, FGM Entertainment

10 Aprilie 1998

27 Ianuarie 2021

<p align="left">Filmul incepe cu trei astronauti trimisi in prima misiune asistata de oameni pe Marte. Unul din ei, fiul unui senator, paseste primul pe aceasta planeta, fiind declarat automat erou national. In timp ce el face primii pasi pe Planeta Rosie, o masina ia mostre de sol. Dar in timpul misiunii, o problema aparent minora se strecoara. Timp de cateva minute, comunicatiile intre Pamant si nava spatiala se intrerup. Dar, cu toate acestea, nava se intoarce teafara pe Terra.Intre timp, intr-un laborator din S. U. A. a fost creata o clona a femelei-extraterestru Sil, creata pentru ca civilizatiile din afara Terrei sa fie mai bine intelese, careia i s-a pus numele Eve. Aceasta a fost conceputa sa fie mai mult umana decat extraterestra, prin medicatie, interzicerea contactului cu orice barbat si cu lumea exterioara, exceptand un televizor. Dar, la un moment, folosind abilitati telepatice, ea incepe sa simta ceva ciudat. Aparitia unui nou extraterestru. De aceasta data, mascul... Iar Dennis Gamble (Mykelti Williamson), unul din astronauti, cercetatoarea Laura Baker (Marg Helgenberger), care se ocupa de Eve, si Press Lennox (Michael Madsen) trebuie sa se ocupe de vanatoarea lui. </p>

green.teeth

08.09.2018

Ideea a ramas buna in mare, si chiar s-au adus elemente originale in scenariu si designul extraterestrului (ma refer la mascul), dar in rest... e mult mai slab. M-a cam plictisit, spre deosebire de prima parte din franciza. Totusi, ma bucur ca au continuat sa joace in acest film Michael Madsen, Natasha Henstridge si Marg Helgenberger. Oricum, a fost bunicel si acesta, si ma voi uita in continuare la a treia parte. Motivul e ca Henstridge joaca in continuare rolul femelei extraterestre.

0 0

valutza

08.09.2018

Actrita fotomodel este Eve, femeia focoasa care gazduieste un extraterestru feroce. Ea face parte dintr-un plan guvernamental secret care are scopul de a intelege comportamentul agresiv al extraterestrilor. Interesul oficial al guvernului este acela de a dezvolta un sistem eficient de combatere a acestor forte nepamantene. Intriga se dezvolta in momentul reintoarcerii la sol a astronautului Patrick Ross dupa o misiune incheiata cu succes pe Marte. In timpul operatiunii a fost infestat cu acelasi ADN care a transformat-o si pe frumoasa Eve intr-o bestie. Orice femeie care se va cupla cu Ross va fi transformata intr-o creatura odioasa si apoi va muri. Primit ca un erou, Ross va fi implicat in politica de catre tatal sau. Tanarul politician are grija sa-si ascunda latura malefica, pana cand un cercetator, Laura Baker, descopera ca acesta are o legatura telepatica si cu potential distructiv pentru oameni ca Eve. In acest moment intervine, detectivul Press Lennox (Michael Madsen) si partenerul sau Burgess (George Dzundza) incearca s-o foloseasca pe Eve drept momeala pentru a-l deconspira pe Ross. Finalul este unul extrem, unele secvente fiind adevarate mostre de maiestrie ale specialistilor in efecte speciale.

2 2

Robby05

08.09.2018