Acțiune, Familie, SF (Australia, Germany, United States of America)

Lana Wachowski, Lilly Wachowski, Miloš Forman

Lilly Wachowski, Lana Wachowski

Studio Babelsberg, Village Roadshow Pictures, Silver Pictures, Anarchos Productions, Velocity Productions, Warner Bros. Pictures

9 Mai 2008

16 Mai 2008

Speed este loial afacerii familiei cu curse, condusa de catre tatal sau, Pops Racer (<a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane/John-Goodman-4956.html\">John Goodman</a>), proiectantul fulgeratoarei Mach 5 a lui Speed. Cand Speed respinge o oferta tentanta din partea Royalton Industries, nu numai ca-l infurie pe patronul maniac al companiei (<a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane/Roger-Allam-79536.html\">Roger Allam</a>) si dezvalui un secret teribil, cateva din cele mai importante curse sunt aranjate de o mana de moguli necrutatori care ii manipuleaza pe cei mai buni soferi pentru a-si creste profiturile. Daca Speed nu vrea sa conduca pentru Royalton, acesta va avea grija ca Mach 5 sa nu mai treaca linia de sosire. Singura cale prin care Speed isi poate salva familia si sportul iubit este sa-l invinga pe Royalton la propriul sa joc. Sprijinit de familia sa si de catre iubita lui loiala, Trixie (<a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane/Christina-Ricci-499.html\">Christina Ricci</a>), Speed face echipa cu rivalul sau de-o viata, misteriosul Racer X (<a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane/Matthew-Fox-75664.html\">Matthew Fox</a>) pentru a castiga cursa care i-a curmat viata fratelui sau: nemilosul raliu ce se desfasoara pe cuprinsul intregii tari, cunoscut si sub numele de The Crucible.

alextreme93

08.09.2018

Un fim cu multe efecte speciale,distributia ok merita vazut cu familia.Ii dau nota 8,5

2 9

Rise

08.09.2018

acest film il recomand copiilor (4-12 ani) un film plictisitor facut special pentru publicul micut.

4 6

Patronu

08.09.2018

Mulţi au dat cu el de pământ din pricina culorilor stridente şi a acţiunii ce este în mare parte realizată pe calculator. Trecând totuşi peste aceste două idei preconcepute, Speed Racer e un film de familie chiar ok. E totuşi ecranizarea unui anime din anii '60, aşa că nu voi da mare importanţă scenariului şi mă voi concentra pe realizarea tehnică, care, cel puţin pe mine, m-a impresionat. Animaţia mi-a fost simpatică, acţiunea e plăcută şi cursivă, actorii îşi fac bine treaba, iar umorul e decent. Poate că este o producţie ce nu funcţionează la toate nivelurile, însă ca film de familie e o bună alternativă.

5 4