Spirit: Stallion of the Cimarron

Western, Animaţie, Aventuri, Comedie, Familie (United States of America)

Kelly Asbury, Lorna Cook

DreamWorks Animation, DreamWorks

24 Mai 2002

5 Decembrie 2020

Spirit este un armasar salbatic, nesupus, care tine mult la libertatea lui. Ii place sa alege liber pe campiile nesfarsite ale Vestului Salbatic, insa viata ii rezerva surprize. Prima intalnire cu omul inseamna capturarea si apoi incercarea de a-l imblinzi, dar spiritul sau liber nu se lasa infrant. Nici dupa ce se imprieteneste cu un tanar indian, Little Creek, nu renunta la visul lui de a fi un armasar liber si de a trai linistit alaturi de turma in care s-a nascut. Sentimente frumoase ii umplu inima dupa ce o cunoaste pe Rain, o iapa focoasa care este obisnuita sa traiasca pe langa oameni. Si asta il aduce mai aproape de acestia, de satul indienilor, dar oare isi va lasa visele sa moara pentru iubita sa?

nataroman

08.09.2018

Un film superb, atat pentru cei mici dar si pentru adulti. Eu l-am revazut de 3 ori si tot nu ma satur de el. Este foarte bun!!

11 2

sergiuteiubeste

08.09.2018

nu credeam k o sa vad vreodata niste simple desene animate cu un cal si o sa incep sa plang..m`a impresionat fff mult povestea si felul cum au fost facut desenele...absolut extraordinar totul..merita toata atentzia..si sincer o sa vedetzi k o sa plangetzi..va garantz..niste desene speciale...pt mine...le`am revazut si`mi plac ff mult...10 cu plus de la mine

8 2

jurnalistul

08.09.2018

Coloana sonora asigurata de Bryan Adams pe toata durata filmului este motorul acestui desen animat destinat vizionarii tutror categoriilor de varsta, sex si preferinte. Sigur, povestea vine in completare, cu accentele pe camaraderie (atentie, nu prietenie), pe dragoste si, mai ales, pe mentinerea la anumite standarde si/sau conservarea unor principii sanatoase despre viata. Inca o data, un film de vizionat daca se poate cu intreaga familie in fata televizorului. Sau, daca se mai poate (in conditiile detinerii de fiecare dintre noi a dvd-urilor, a home cinema-urilor etc), pe fotoliul din sala de cinema. Cunoscatorii stiu de ce...

5 2