Splendor in the Grass

Dramă, Romantic (United States of America)

Elia Kazan, Ingo J. Biermann

William Inge

Newton Productions, NBI Productions, Warner Bros. Pictures

23 Octombrie 2021

<p>Deanie Loomis este o adolescenta frumoasa si sensibila, adorata de familie si comunitate, indragostita de Bud Stamper a carui familie bogata si influenta nu accepta relatia dintre cei doi. Lui Bud ii este teama de tatal sau care are alte planuri pentru el si care il sfatuieste sa caute alte fete. Si parintii lui Deanie nu agreaza pasiunea fetei pentru Bud iar acesta, simtindu-se respinsa si controlata, are o cadere nervoasa si ajunge sa fie internata intr-un sanatoriu. </p><p>In acest timp, Bud merge la universitate dar fara sa aiba rezultatele asteptate de tatal sau care, in urma marii caderi a Bursei, se sinucide. Liber de constrangeri, Bud isi urmeaza visul propriu si devine fermier, casatorindu-se cu o tanara cunoscuta in timpul scurtei studentii. Dupa doi ani de institutionalizare, Deanie revine in familia sa si merge sa il revada pe Bud insa aici isi da seama ca timpul a sters pasiunea si si a lasat doar melancolia unei tinereti furtunoase.</p>

08.09.2018

Un film de dragoste superb , regizat de celebrul cineast Elia Kazan , in care cei doi interpreti principali Natalie Wood ('Deanie') si Warren Beatty (Bud) i-si aduc contributia din plin la realizarea cinematografica a unei capodopere : OSCAR/1962 (Best Writing, Story and Screenplay - Written Directly for the Screen -William Inge) si mute alte nominalizari.

6 3

mihaelatb

08.09.2018