Horror, Thriller (United States of America)

Toby Wilkins

Ian Shorr, Kai Barry

Indion Entertainment Group, ContentFilm International, Magnet Releasing, Kish Productions, Expedition Films

31 Octombrie 2008

28 Octombrie 2021

<p align="justify"><strong>Seth</strong> si <strong>Polly</strong> sunt un cuplu care intentioneaza sa se retraga pentru un weekend romantic undeva departe de toata lumea, in salbaticie. Dar inainte ca cei doi sa se bucure de aceste momente singuri, calatoria lor ia o intorsatura de cosmar atunci cand ei vad o femeie tanara pe drum care are nevoie de ajutor. Ceea ce nu si-au dat seama era ca femeia era folosita ca momeala pentru <strong>Dennis</strong>, un puscarias evadat care cauta sa scape cat mai repede de acel loc. El ii rapeste si ii foloseste pe post de ostatici. </p><p align="justify">Dar nimeni nu-si poate imagina ceea ce ii asteapta la urmatoarea statie de benzina, unde un parazit ii blocheaza pe acestia in benzinarie. Acest parazit este contagios, si oricine este atins de o persoana infestata, va lua si el parazitul, care foloseste oamenii drept gazda pentru creatura care creste inauntru. Acum Seth, Dennis si Polly tre sa gaseasa o solutie sa supravietuiasca acestei terori. </p><p> </p>

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

Horror independent,cu buget destul de redus(oricum ,vad ca s-au gasit ceva bani sa arunce o benzinarie in aer), si cu sase actori, dintre care trei apar doar in cateva cadre. Dar cu toate astea, nu e deloc un horror prost. Binem, acuma nici vreo capodopera nu se doreste a fi, dar e relaxant si "entretaining". Un cuplu, pleaca intr-o excursie cu cortul, dar se vad rapiti de un criminal evadat, si printr-un concurs de imprejurari sfarsesc intr-o benzinarie, unde se vor adaposti de niste creaturi parazite, care odata intrate in tine, te transformau intr-u fel de zombi. cata imaginatie!!! Insa, daca stam sa ne gandim, criminalul ala evadat nu e chiar asa de rau, parazitele ala(Splinter) nu e chiar asa de prost realizat (totusi regizorul Wilkins, lansandu-se ca specialist in efecte speciale initial), si gagica aia din rolul principal nu e atat de rea (fizic vorbind). In rest, cateva efecte (destul de bine facute, la banii aia), sange la greu, ceva umor negru, ritm alert si evident un happy end( doar e american filmul) care la randul lui, nu e chiar ata de "happy".

4 3

cneius

08.09.2018

Frate vitreg si de suferinta cu Alien Raiders

0 3

Bci2

08.09.2018

Genul filmului este de groază, dar și de SF, cu un cuplu care se iubesc dar sunt prinși în centrul unei drame și tragedii la o stație de benzină care vindea și produse de larg consum. Acțiunea este trepidantă și tânărul Seth Belzer din cuplul cu tânăra Poly Watt este singurul care înțelege natura stranie și surprinzătoare a noii invazii de creatura splinter care o captează și infiltrează pe fiica vânzătorului de la stația de benzină. Sunt prinși înăuntru toți trei și se încinge o luptă în toată regula între corpul posedat de splinter al fostei fiice a vânzătorului Dennis Farrell, Cei trei fac planuri cum să scape însă creatura se mișcă foarte repede, chiar și despicată în bucăți. Va reuși oare cel puțin unul din cei trei să scape cu viață fără a fi contaminați de splinter care i-ar omorî? Filmul te ține în tensiune timp de 80 de minute iar sfârșitul este cu totul neașteptat și oarecum nedecis. Desigur, filmul merită văzut, fără a ajunge neapărat la vârful filmelor din genul de groază sau SF.

2 6