Dramă, Thriller, Istoric (Canada, United States of America)

Tom McCarthy

Tom McCarthy, Josh Singer

Universal Pictures, Participant Media, Anonymous Content, Rocklin / Faust, First Look Media

6 Noiembrie 2015

26 Februarie 2016

Una dintre cele mai vechi și de mai încredere instituții din lume trece printr-o criză puternică în urma unei invesigații jurnalistice de un an. Echipa de reporteri ”Spotlight” de la ziarul Boston Globe a descoperit cum timp de zeci de ani Biserica Catolică a abuzat de putere, fiind implicată în ilegalități la cel mai înalt nivel de guvernământ în orașul Boston. Ancheta lor le-a adus un Premiu Pulitzer și a creat un val de reacții în întreaga lume. <div><br /></div>

hitman78

08.09.2018

Un film bun avand ca subiect investigatiile unor jurnalisti in legatura cu fapte de pedofilie ale unor preoti catolici.Un scenariu inspirat din fapte reale ce pune intr-o lumina proasta Biserica Catolica mai ales ca numarul preotilor ce se dedau la aceste practici odioase este deosebit de mare.Mark Ruffalo reuseste un rol foarte bun insa filmul ca realizare este departe de a fi extraordinar insa este necesar si chiar indraznet asa ca de la mine primeste nota mare.9

4 1

Gabriel.Dascalu

08.09.2018

In sfarsit americanii au facut un film bun despre mizeria si lipsa eticii din afacerea numita "Biserica". Tom McCarthy a reusit o super ecranizare prin acest film a unei povesti triste din societatea americana si globala, a avut curajul sa lupte impotriva mass-mediei religioase si a realizat un film atat de bun incat va fi printre favoritii de la Oscar. Coloana sonora si jocul actoricesc al lui Mark Ruffalo au fost elementele care m-au impresionat cel mai mult, iar scenariul adaptat m-a facut sa nu-mi doresc niciun moment sa se termine filmul. Merita vazut! Nota mea este 9.

4 2

mcquin

08.09.2018