봄 여름 가을 겨울 그리고 봄

Dramă (South Korea, Germany)

Kim Ki-duk

LJ Film, Korea Pictures, Pandora Filmproduktion, Cineclick Asia, Cinesoul, Mirae Asset Capital, Muhan Investment

19 Septembrie 2003

22 Iunie 2021

Primavara, vara, toamna, iarna si iar primavara (Spring, summer, fall, winter and... spring) este un film despre degenerarea generatiilor noi, despre disciplina, valoare, greseli, constiinta si indreptarea greselilor. Filmul are putin dialog este pregnant vizual si este o metafora de la un cap la altul, punand fiinta umana fata in fata cu timpul. Kim Ki-Duk realizeaza cu mana de maestru un film moralizator despre un maestru care incearca sa-i predea discipolului valorile si etica care imping fiinta umana catre evolutie si care-i ofera demnitatea de a trai corect, de a respecta sansa existentei ca pe un dar unic. Timpul este liberul arbitru, un companion neiertator, care nu-ti ofera dreptul de a relua un pas gresit. Greseala se repara greu, lasa urme si se rasfrange ca factor degenerativ asupra generatiilor urmase. Cele patru anotimpuri reprezinta cele patru stadii ale vietii unui om. Copilaria, Adolescenta, Maturitatea, Batranetea si cele 4 caracteristici majore aferente lor: infantilitatea, rebelitatea, asumarea responsabilitatilor pentru greselile comise si dobandirea intelepciunii.

paska

08.09.2018

Niste peisaje superbe, merita vazut.

3 1

tianne

08.09.2018

Un film placut ochiului care transmite mai mult prin liniste decat dialoguri. O meditatie asupra ciclului vietii, al naturii si al devenirii umane. Recomandat a se revedea in perioadele de "hibernare"

6 2

Misteria

08.09.2018