Spy Game

Acțiune, Crimă, Thriller (United Kingdom, United States of America)

Tony Scott, Alejandro Agresti

Universal Pictures, Metropolitan Filmexport, Toho-Towa, Beacon Communications, Kalima Productions GmbH & Co. KG, Red Wagon Productions

18 Noiembrie 2001

11 August 2020

Aflat pe punctul de a se retrage din CIA, veteranul Nathan Muir afla ca protejatul sau din trecut, Tom Bishop, a iesit din Serviciile Secrete si ca acum este prizonier in China. Cu toate ca Muir si Bishop au fost prieteni foarte buni in trecut, impartasind aventuri din Vietnam pana in Berlin, certurile au dus la destramarea prieteniei lor si nu s-au mai vazut de ani buni. In timp ce amintirile despre prietenia lor ii inunda mintea, Muir accepta sa duca la capat cea mai periculoasa misiune a carierei lui - salvarea vechiului sau prieten dintr-o inchisoare comunista.

diodor

08.09.2018

Da, l-am vazut mai demult, pe ecrane. Mi-a placut ce a iesit din colaborarea Redford-Pitt. Un film de vazut.

2 4

sorin1989

08.09.2018

Un film placut...Pentru ca a avut altceva fata de multe alte filme cu spionii...Aici mintea a batut forta si arma... Mintea folosita extraordinar de Nathan Muir alias Robert Redford in incercarea de a-si pacali sefii...in incercarea de a-si salva vechiul prieten si elev Tom Bishop(Brad Pitt)-lasat de izbeliste intr-o inchisoare din China... Ce mi-a mai placut mult la filmul asta au fost...flash-back-urile ce au avut rolul ati face o imagine mai buna asupra personajelor centrale si asupra prietenie dintre Bishop si Muir... Va recomand acest film,iar din partea mea ii accord un 9.

5 3

Antigona

08.09.2018

Un film antrenant ce nu te lasa sa te plictisesti...Un singur amendament: figurantul fara mana dreapta care apare in doua cadre diferite, in doua scene ce se desfasoara in doua momente temporale distincte, dar apropiate, interpreteaza doua personaje diferite...not such a big mistake;)

1 2