Contra Film

16 Iunie 2010

24 Februarie 2021

Un fost star de filme pentru adulți acceptă o slujbă în domeniu pentru a-și ajuta familia fără a-și da seama că regizorul are intenții criminale.

berbec_bianca

08.09.2018

NU IL RECOMAND MIE MI-A PROVOCAT O STARE DE VOMA . CINE LA FACUT A FOST UN PSIHOPAT ......................................................................................................................

16 16

El_KaPpa

08.09.2018

Daca filme gen seria Saw, Antichrist sau Cannibal Holocaust vi s-au parut prea dure si violente, atunci clar nu este pentru voi. Asta este un film facut cu scopul de a soca si o face al dracului de bine. Nu credeam ca o sa ma dezguste vreodata un film atat de mult si sa-mi transmita astfel de sentimente de ura si scarba pentru o mare parte din personaje. Sunt cateva faze pe care nu le-am mai vazut in niciun film si nici nu vreau sa le mai vad. Din cauza violentei si sadismului impinse la extrem, care vor sa-ti distraga atentia de la unele goluri din scenariu, il consider un film slab. Ca sa raman totusi obiectiv, din punct de vedere al realizarii arata foarte bine. Scenele sunt foarte realiste, efectele vizuale foarte bune, jocul actorilor foarte natural, iar pentru mesajul transmis (cu toate ca numai la el nu-ti sta gandul) poate fi considerat un film cult. Pe scurt, degradarea poporului sarb atat din punct de vedere social, cat si familial (scena cu cei 4 membri ai familiei este memorabila). Sentimentele imi sunt impartite in a aprecia acest film ca unul prost sau foarte bun, dar cu siguranta nu il voi uita.

14 8

Fluffylina

08.09.2018

O replica dura dar adevarata.Nu ma indoiesc ca pe piata neagra se vand asemenea materiale.Iar daca se vand,logic ca exista si cerere.Iar din moment ce exista si cerere si oferta,exista si persoane dispuse sa faca orice pentru bani,inclusiv a decadea in fata propriilor valori morale.Interzis in majoritatea tarilor,"A Serbian Film" prezinta o realitate cruda a unei natiuni,realitate pe care unii nu au puterea sa o vada,in timp ce altii o traiesc in fiecare zi.Aceasta a fost argumentarea regizorului,fiind dat in judecata de catre poporul sarb.Sadismul,violenta,incestul,nuditatea il fac cel mai controversat film al anului.Nu stiu daca este intr-un sens bun sau rau,dar originalitatea si modul in care este filmat il transforma intr-un film reusit.Idee bolnaviciosa spun unii,inspirata din realitate spune regizorul..cert este ca nu e pentru oricine acest film.

11 5