Star Trek Beyond

Acțiune, Aventuri, SF (United States of America)

Justin Lin

Skydance Media, Paramount, Bad Robot, Perfect Storm Entertainment, Alibaba Pictures Group, Sneaky Shark, Huahua Media

7 Iulie 2016

22 Iulie 2016

De data aceasta echipajul navei Enterprise are de înfruntat inamici noi în vastul spațiu cosmic încă neexplorat. În această nouă aventură echipajul va ajunge "acolo unde nu a mai ajuns nimeni, în căutarea lumilor noi și a noilor civilizații", dincolo de orice Univers cunoscut, în binecunoscutul spirit al francizei Star Trek.

08.09.2018

Fara dar si poate unul dintre cele mai asteptate titluri ale verii, Star Trek Beyond din pacate nu cred ca se ridica la inaltimea "primelor doua filme". Am revazut Into Darkness pentru a intra intr-o anumita stare, pentru a imi creste si mai mult entuziasmul fata de aceasta noua continuare. La prima vedere pare excelent avand in vedere review-urile primite din partea criticilor de specialitate dar lucrurile nu stau exact asa. Probabil cel mai mult se simte lipsa lui J.J. Abrams care a revitalizat complet seria in 2009. Viziunea acestuia asupra universului Star Trek a fost una chiar uimitoare iar noul regizor din pacate nu are aceleasi resurse, o aceasi viziune. Totusi Justin Lin ofera cateva cadre chiar impresionante cand vine vorba de momentele de actiune insa acestea lipsesc in majoritatea timpului. In rest filmul este lipsit de intensitate din cauza unei povesti nu chiar inspirate, nici vizual filmul nu ofera exact cat ar trebui iar senzatia generala este ca acest film mai mult pare ca un episod de serial, ca un set-up pentru un viitor film deja anuntat oficial. Nici la nivelul personajelor nu exista o evolutie clara a acestora. Chiar daca se incearca cateva ideii si schimbari, aceste lucruri sunt prea putin bagate in seama. In mare parte nici un personaj nu sufera o anumita dezvoltare fata de cum ii cunosteam acum 2 ani si jumatate, pentru ca actiunea din noul film se intampla exact la aceasta distanta fata de evenimentele din Into Darkness, filmul precedent. Prin faptul ca nici un personaj nu aprofundeaza nimic la nivelul caracterului, personalitatii, nici actori nu aduc nimic nou cand vine vorba de interpretari. Nu m-au surprins cu nimic si tin minte cat de mult a facut acest lucru Chirs Pine in filmele anterioare. Despre Idris Elba nimic de spus, pentru ca interpretarea lui este practic mult CGI si make-up, deci putin peste zero. Antagonistul acestuia fiind unul iar slab cand vine vorba de povestea din spate, motivatie. Nu aduce absolut deloc cu personajele asemanatoate interpretate in trecut de Bana si Cumberbatch. Iar legat de Idris Elba, oricum nici nu imi place de acesta foarte mult, nu inteleg de unde i-a crescut atat de mult popularitatea in ultimul timp. Cateva momente in care actiunea atinge un nivel ridicat nu pot din pacate ridica nota la aceasi altitudine. Ma asteptam la mult mai mult, aveam incredere in Lin, totusi acesta nu este atat de slab chiar si pentru un prim film Sci-Fi regizat insa era perfect cu Abrams la carma din nou sau poate cu un alt regizor. Abrams refuza acest film pentru Star Wars unde o da in bara cu mult mult mai rau decat a facut-o Lin in Beyond. Nu mai conteaza oricum... Asadar... Star Trek Beyond este un film acceptabil al noii serii, mai slab putin ca celelalte doua clar. Se putea mult mai bine in special la poveste. Cei care au apreciat si celelalte doua filme cu siguranta vor gasi acest film drept unul ok. Asteptam vesti despre Star Trek IV, Chris Pine revine plus Chirs Hemsworth. Ma intreb oare cum v-a fi integrat cel din urma in poveste, cata amploare v-a avea rolul acestuia. Nota 8 pentru Beyond.

3 1

08.09.2018

am avut impresia ca vad un film cu james bond, nu star trek; scenariul e previzibil, la fel si finalul; merita vazut pentru efectele speciale.

0 1

andystarx

08.09.2018

Desi sunt mare fan sf uri,pot sa zic cu certitudine,ca este unul din cele mai slabe filme ale seriei si sf uri ,vazute de mine ! Scenariul este foarte slab,degeaba sunt actorii buni,daca scenariul este praf,lung si plictisitor,nu recomand !

1 0