Star Trek: First Contact

SF, Acțiune, Aventuri, Thriller (United States of America)

Jonathan Frakes

Digital Image Associates, Paramount

21 Noiembrie 1996

27 Septembrie 2020

<p>Star Trek First Contact este al doilea film Star Trek realizat cu distributia serialului <a href="../../../filme/Star-Trek-The-Next-Generation-Star-Trek-The-Next-Generation-393233.html">Star Trek The Next Generation</a> si al optulea film din seria de filme incepute cu <a href="../../../filme/Star-Trek-I-Filmul-Star-Trek-The-Motion-Picture-25500.html">Star Trek - The Motion Picture</a>. Actiunea are loc dupa finalul serialului TNG. Picard este capitanul navei Enterprise-E. Pamantul este atacat de rasa Borg, la cativa ani dupa primul atac cand Borg tocmai parasisera Quadrantul Delta. Picard, in ciuda faptului ca Flota Stelara i-a ordonat sa nu se implice, se alatura luptei impotriva rasei de hibrizi tehnologici. Enterprise E urmareste o nava borg inapoi in trecut. </p><p>Borgii vor sa opreasca primul contact dintre rasa umana si vulcanieni, eveniment care a avut loc in secolul XXI. O parte din echipajul Enterprise ramane pe Pamant pentru a-l ajuta pe Zefram Cochrane sa-si construiasca nava cu care va atrage atentia extraterestrilor, in vreme ce Picard si restul echipajului sau raman pe Enterprise pentru a lupta impotriva borgilor care s-au infiltrat pe nava.</p>

Ciupacabra

08.09.2018

Unu din cele mai reusite din seria filmelor Star Trek. Dupa mine la egalitate cu The Wrath of Khan (1982)

1 0

esy72bj

08.09.2018

L-am revazut de curand . Un film slab, chiar daca in aceea perioada era la moda. Este un film jucat prost, efectele speciale sunt groaznice chiar si pentru tehnica acelor ani, iar scenariu e undeva intre idiotenie si retardism. Un film considerat probabil bun exclusiv de fanii ultras ai fenomenului Star Trek. In rest , actualmente poate constitui doar subiect de amuzament , cand vezi machiajele si efectele , ca sa nu mai vorbesc dinou de interpretarea actorilor .

1 1

rocco123

08.09.2018

Este un film foarte bun. Are o poveste de o calitate bună, are un ritm mai bun și acțiunea este plină de viață. În acest film se vede o schimbare considerabil de bine. Muzica și efectele speciale au fost fantastice. În acest film borg nu mai au o conștiință colectivă, ei sunt conduși de o regină. Are foarte multă acțiune care este tensionată și incitantă , se vede grafica schimbată în bine. Jonathan Frakes a făcut o treabă bună Indiferent dacă ești fan Star Trek sau nu merită să-l vezi.

1 1