Vader

08.09.2018

Filmul este foarte bun insa foarte prost inteles si subapreciat....

3 1

ucubucu

08.09.2018

Star Trek e unul din filmele cu care am crescut, pe care-l urmaream cu placere in fiecare duminica in vremuri cand tvr detinea monopolul televizoarelor. Chiar daca serialul era The Next Generation, atmosfera a fost mereu aceiasi. Cu personajele din The Original Series am facut cunostiinta din cartile lui Alan Dean Foster, tot prin aceasi perioada. Ce vreau sa spun ca am privit filmul din perspectiva unui fan al francizei. Acum sincer prima impresie pe care mi-a facut-o filmul este ca am urmarit un film mult prea lung in comparatie cu evenimentele din el. O buna oportunitate de a face cunostiinta cu personajele care fac parte din The Original Series, insa filmul este in mare parte plictisitor, cu o actiune lenta. Lansat in perioada in care au aparut cele mai importante francize SF, ca Alien sau Star Wars, filmul a beneficiat de niste efecte speciale foarte reusite raportat la anii 80. Ramane totusi un film de colectie, inceputul unuia din cele mai mari francize ale genului SF, care continua sa faca fani si sa fascineze si dupa 30 de ani de la prima lansare pe marele ecran.

0 1

alitzy

08.09.2018

Acesta a fost unul din filmele pe care le-am vizionat cu placere dintre cele 6 care i-au urmat seriei, dar nu pot spune ca am ramas profund impresionata. Doar fericita ca si dupa ce s-a terminat serialul, mai era o bucatica de poveste de urmarit. ^_^

0 1