Star Trek VI: The Undiscovered Country

SF, Acțiune, Aventuri, Thriller (United States of America)

Nicholas Meyer

Paramount

5 Decembrie 1991

26 Iulie 2021

<p class="MsoNormal"><span>Este anul 2293. Pe planeta klingoniană Praxis are loc o explozie la o instalaţie de producere a energiei, lucru care prezice iminenţa colapsului Imperiului Klingonian </span></p><p class="MsoNormal"><span>Este momentul potrivit pentru negocierea unui armistiţiu între imperiu şi Federaţia Planetelor Unite. Liderul Înaltului Consiliu Klingonian, consilierul Gorkon se îndreaptă spre teritoriul Federaţiei pentru a semna tratatul. La întâlnire cu Enterprise, Gorkon este ucis iar McKoy şi Kirk sunt luaţi prizonieri şi duşi pe o planetă închisoare. Spock îi salvează şi descoperă un complot pus la cale de oameni şi klingonieni pentru a împiedica semnarea tratatului. Complotiştii sunt arestaţi iar fiica lui Gorkon, </span><span>Azetbur continuă planul tatălui ei de a instaura pacea. </span></p><p><span>Conferinţa pentru pace are loc pe Khitomer, şi sunt făcuţi primii paşi spre stabilirea păcii între Federaţie şi Imperiu. U.S.S. Enterprise este rechemată de Flota Stelară pentru <em>pensionare</em> dar, înainte de asta, Kirk mai face o ultimă călătorie, urmând să lase o altă generaţie <em>să pătrundă cu îndrăzneală </em></span><em><span>acolo unde nimeni n-a ajuns vreodată.</span></em></p>

Vader

08.09.2018

Unul dintre cele mai bune filme din seria "Star Trek". Poveste excelenta, efecte speciale pe masura si o prestatie de zile mari din partea actorilor.

2 1

Vader

08.09.2018

Foarte bun film.

0 0

SnowAngel

08.09.2018

Echipajul navei Enterprise trebuie sa incheie un armistitiu cu klingonienii, dar demersul se dovedeste a fi o capcana intinsa de un renegat al flotei Federatiei. Filmul prezinta sfarsitul conflictului dintre Imperiul Klingon si Federatie concretizat prin semnarea unui tratat de pace. Premii: Nominalizari la Oscar pentru cele mai bune efecte sonore si cel mai bun machiaj; Premiul Saturn pentru cel mai bun film SF; Nominalizari la premiul Saturn pentru cele mai bune costume, cel mai bun machiaj, cea mai buna actrita in rol secundar - Kim Cattrall

2 0