Acțiune, Aventuri, SF, Fantasy (United States of America)

J.J. Abrams

Michael Arndt

Truenorth Productions, Lucasfilm, Bad Robot

15 Decembrie 2015

18 Decembrie 2015

Acțiunea din sequel are loc la 35 de ani de la evenimentele din episodul VI al francizei. O nouă aventură intergalactică și o nouă răfuială între Imperiu și forțele Rezistenței, conduse de Poe Dameron (Oscar Isaac), va avea loc. Kylo Ren, personajul negativ interpretat de Adam Driver, face promisiunea de a termina ce a început Darth Vader. De partea cealaltă a baricadei sunt Rey (Daisy Ridley) și Finn (John Boyega), care vor găsi un țel după întâlnirea cu Han Solo (Harrison Ford). „Trezirea Forței" din titlul filmului e un comentariu direct la evoluția celor doi protagoniști. Roboțelul BB-8, Chewbacca și prințesa Leia, interpretată de aceeași Carrie Fisher, își au propriul rol în evoluția evenimentelor.

rockkatona

08.09.2018

Imens dezamagit de actiunea din film, recent am revizionat toate prequelurile/sequelurile posibile si ma asteptam la mult mai mult. Inceputul pare a fi un remake de la A new hope, cu toate ca mi-a placur de Rey si Finn, dezvoltarea lor pe parcursul filmului lasa de dorit. Nu inteleg cum ea isi da seama ca e "Force-sensitive" si un cateva ore invata ceea ce altii au invatat in ani. Folosirea Fortei duelurile cu Lightsaber lipsesc cu desavarsire, iar lupta din final, care ar trebui sa fie punctul culminant lasa mult de dorit...nu seamana deloc cu nimic vazut anterior(Revenge of the Sith). Per total mi-e personal nu mi-a placut deloc, poate aveam asteptari prea mari...vedem celelalte episoade cum arata

5 5

dies31dies

08.09.2018

Indiferent care erau asteptarile fiecaruia, filmul este mai mult decat ok.Respecta povestea,mediul, caracterul si tot ce tine de universul star wars. Daca unora le poate parea prea mult sequel ,ar trebui sa se gandeasca la faptul ca oarecum , episodul 3 a inchis povestea iar acest episod 7 a fost nevoit sa readuca noi personaje si sa le repuna pe o linie se continuitate. Nota de mister este constanta pe toata durata filmului la fel ca si actiunea sau schimbarile de situatie. Cel putin un 8 mai mult decat decent.

5 7

Bachus-B

08.09.2018

Sincer nu prea stiu dc acest film sec superficial are incasari de peste 500 mil de dollari... dar mna.. asta e generatia anilor 2000 sunt multumiti cu ori ce indiferent ca e calitate sau nu ....! Filmul are un scenariu foarte sec si superficial cu niste personaje noi lipsiti de magie lipsiti de talent .. actiunea se inspira putin din capodopera lui Lucas din 1977 si doreste din greu sa aduca astfel de magie pe ecran dar este mult prea multi ani lumina departare de asa cv.....! Harison Ford are in acest film un rol superficial si sec fara sa i-ti pese ca la mijlocul filmul moare si ca personajul lui Karie Fisher nu exprima nici o emotie de durere la moartea acestuia doar o incruntare din sprancene... ! Scenele de action slab facute fara spectacol grandios fara nici un fel de magie ceva ce am vazut in sute de sci fi.. iar mult asteptatele lupte cu light saber de toata mila ..in comparatie cu dinamismul si montajul excelent din ep 1, 2, 3 ..aici vedem doar niste ciocnituri de niste oameni care habar nu au sa le foloseasca astfel toata magia spectacolului dispare... ! Billi Laurd o actrita necunoscuta este una printre altele.. nu exprima nimic ..doar un joc sec actoricesc de amatoare..! Totul este regizat superficial si fuserit bineinteles ala generatia anilor 2000 unde nu conteaza nimic in film scenariu, actori, costume soundtrack,.acestea nu sunt importante pt ei... doar ca e Star Wars... bun e... ))) ori cum ar fi... ! Daca acest film ar rula in anii 80 sau 90 ar fi fost luat al dracului in batjocura cat este de prost regizat .! E si finalul.---in loc sa fie spectacol sau structurat cum trebuie.. mai bine hai ca il facem in asa fel sa ramanem curiosi ce se va intampla in urmatorul episod... ca si toate filmele din aceasta generatie.....Luck si aceasta in devenire cavalera... Jedi... stau si se uita unul la celalat timp de 5 min ea cu mana intinsa ca o statuie iar el exprima hey hey uite ca am revenit pe ecran dar din pacate doar pt 5 min...rebuie sa se termine filmul...! O idiotenie mare care nici nu se poate compara cu cele 6 episoade anterioare...!

7 7