Stargate Atlantis: Rising (2004)

16 Iulie 2004

4 Iunie 2020

Bci2

13.07.2009

Drama filmului este legata de posibilitatea ridicarii din nou la suprafata a maretei insule ,,Atlantis" care a supravietuit sub mare, intr-o ,,cupola produsa de un camp de forte". Joe Flanagan si Torri Higginson joaca in rolurile principale cu binecunoscutul ,,Dr. Rodney McKay" jucat de David Hewlett care este in rolul cheie de ,inginer sttintifico-fantastic', si de a carui pricepere si abilitate in a gasi solutii intr-o situatie disperata depinde supravietuirea intregii insule Atlantis scufundata, dar intreaga, la-nceputul filmului. Va resusi oare el salveze de la pieire intreaga populatie de pe Atlantis? Rodney pare neindemanatic si el se-ndoieste sincer c-ar avea vreo sansa de reusita. Sunt si atacati de extraterestrii cu flotile de nave foarte avansate si multe. Cum sa reziste atacului cand n-au nici suficienta energie? O dilema cheie in film. Cei obisnuiti cu triumviratul din SG1: Niels, Samantha si T'ilc , sau Daniel, vor fi oarecum dezamagiti de aerul oarecum de amatori al cuplului Dr. Rodney McKay si Major John Sheppard care se straduiesc din rasputeri sa salveze Atlantis, adica dac-ar fi cumva posibil?

1 6

mel.1

05.11.2011

Serialul SA este de exceptie, dealtfel ca si SG-1 si SGU, fiecare avand bineinteles farmecul sau. Nu-mi place, chiar imi creaza o stare de disconfort, sa citesc comparatii intre ele. Imi cer scuze pentru ce spun, chiar nu am nici o intentie sa supar cei de aici care au facut asta, este doar o parere. Consider ca este posibil ca tocmai aceste "n" comparatii de peste tot, intr-un fel sau altul, sa fi dus la inchiderea serialului Stargate Universe. Asta nu inseamna ca nu iubesc la fel de mult si serialul Stargate Atlantis. Bineinteles ca imi doresc ca ambele sa continue si chiar sper ca intr-o zi sa se intample aceasta minune.

1 0

mel.1

05.11.2011