Acțiune, Aventuri, Romantic, SF (United States of America)

John Carpenter, Ákos Ráthonyi, Ákos Ráthonyi, Ákos Ráthonyi

Bruce A. Evans, Raynold Gideon

Columbia Pictures, Industrial Light & Magic, Delphi II Productions

13 Decembrie 1984

23 Noiembrie 2020

<p>La intrarea in atmosfera pamantului, o nava extraterestra este atacata de aeronave militare si trebuie sa aterizeze fortat. Fiinta extraterestra din nava necesita o forma umana si in cautarea sa, ajunge la o cabana locuita de Jenny Hayden. <br />Incercand sa treaca peste durerea pierderii sotului ei, Scott, Jenny ametita de alcool si amintiri adormise in timp ce viziona filmuletele realizate de Scott. Fiinta extraterestra gaseste o suvita din parul lui Scott si folosindu-se de ADN-ul acesteia creeaza o clona adulta a acestuia pe care o foloseste pe post de gazda.  <br />Impreuna cu Jenny, Omul Stelelor porneste la drum pentru a ajunge la locul de intalnire cu nava ce il va duce inapoi acasa. Cei doi sunt urmariti insa de membrii ai armatei, care au descoperit locul prabusirii navei si sunt interesati de pilotul acesteia.<br />Pe parcursul calatoriei, prin experiente directe sau prin intermediul explicatiilor date de Jenny, Omul Stelelor invata ce este umaninatatea si ce inseamna sa fii om. Cu cat abilitatile lui de comunicare se imbunatatesc, Jenny descopera ca fiinta extraterestra de langa ea este sensibila, sincera si iubitoare.</p>

nataroman

08.09.2018

mi-a placut atunci cand l-am vazut, acum...16 ani!

2 3

iulian30

08.09.2018

multe filme SF de succes in acea vreme,si acesta mi-a placut,si sincer l-as revedea ori de cate ori as avea ocazia.Jeff Briges chiar daca tanar,joaca bine,si mi-a ramas in minte ideea extraterestrului si a ozn-urilor de la acest film.drama,suspans,romantism,un film placut.il recomand celor care n-au auzit de el.

1 1

ceapaev

08.09.2018

Un film bun, in tonul filmului "enemy mine".Spre deosebire de acest film, dezvaluie si cealalta trasatura a umanitatii: egoismul, violenta.Nu suntem pregatiti pentru noi, sa fim o specie unita, diferita doar prin particularitatile raselor.Sentimentul de dragoste ar fi cel care ar salva umanitatea din actuala stare, dar se pare ca mai e mult pana acolo.Poate ne-or invata extraterestrii.

2 1