stricted

08.09.2018

După ce este transferat la închisoarea pentru adulţi, un tânăr violent îşi întâlneşte în sfârşit adversarul. Acesta este nimeni altul decât… tatăl său.

1 20

Ionupiratu

08.09.2018

A trecut ceva vreme de cand n-am mai vazut spatiul inchisorii redat intr-un film bun, de la francezul “The Prophet” am asteptat pana la englezescul “Starred Up”. Daca primul ne reda un protagonist la varsta maturitatii cu o inteligenta sclipitoare, al doilea ne da din caracterul unui huligan tinerel care bate tot ce prinde. Dupa cum v-ati dat seama violenta face parte inevitabil din acest mediu plin de inadaptati ai societatii. Protagonistul nostru e un rebel caruia nu ii frica sa infrunte pe nimeni chiar daca e vorba despre “seniorii” inchisorii ori dusmanii naturali (gardienii). Un razvratit care-si asculta doar instinctul violent pentru a-si proteja spatele prin forta pumnului, un fel de-a intimida potentialii atacatori. Ar fi una din explicatii a ceea ce gandeste personajul principal chiar daca acesta isi pierde cumpatul aproape la orice situatie catusi de putin tensionata. De ce e un film bun, daca la toti le sare mustarul instantaneu?…raspunsul sta in realizarea realista cu ajutorul unor interpretari actoricesti solide care afiseaza multa incredere de sine. Un lucru dealtfel vital intr-un film ce trebuie sa emane testosteron din toti porii. Privit din alt unghi putem observa o actiune inteligent construita spre un thriller captivant care nu se da la o parte sa fie dur. Printre altele il putem vedea la lucru pe Jack O’Connell care se pare ca s-a antrenat destul bine pentru rolul din Unbroken si aud numai lucuri bune din partea filmului ’71…deci numai vesti bune, cel putin din partea acestui “nou star” care cred ca va confirma acest statut destul de curand. http://wp.me/p1eZXC-1Eb

0 0

mindhunters

08.09.2018