State of Grace

Dramă, Acțiune, Thriller, Crimă (United States of America, United Kingdom)

Phil Joanou

Cinehaus, The Rank Organisation, Orion Pictures

14 Septembrie 1990

24 Noiembrie 2020

Terry Noonan se intoarce acasa dupa 10 ani, in cartierul Hell's Kitchen din New York. In scurt timp, reinoada legatura cu vechiul sau prieten, Jackie, care face parte din mafia irlandeza condusa de fratele acestuia, Frankie. De asemenea, Terry reia relatia amoroasa cu sora lui Jackie, Kathleen. Dar, in curand, Terry se va gasi la mijloc, trebuind sa aleaga intre loialitatea sa fata de prieteni si cea fata de alte persoane extrem de importante

Lucas_M

08.09.2018

Distributia foarte buna nu este pusa in valoare suficient.Deasemenea scenariul are scapari,iar finalul strica tot ce a fost bun pana atunci.Pacat,putea iesi un film foarte bun cu "ingredientele" respective.Oricum este un film ce merita vizionat chiar si de cei neinteresati prea mult de subiect

2 1

jul31

08.09.2018

Atunci cand l-am vazut prima data in 1994,filmul a avut o mare influenta asupra mea,consideradu-l ca formator de caracter.Mai tarziu,revazandu-l,am anumite obiectii la realizare si poate la scenariu.Oricum Sean Penn si Gary Oldman mi-au devenit favoriti iar de atunci nu m-au dezamagit.

2 2

Juristul

08.09.2018

Sean Penn îl interpretează pe Terry Noonan, care a crescut în cartierul Hell's Kitchen, adică iadul pogorât în New York. După zece ani de peregrinări, Terry revine la matcă unde se înhăitează cu fraţii Flannery (Harris şi Oldman), nimeni alţii decât capii mafiei irlandeze din Big Apple. Între bătăi, escapade amoroase şi bahice şi planuri deocheate, Terry apucă să reaprindă torţa iubirii cu senzuala Kathleen, iubirea sa din tinereţe, nimeni alta decât sora celor doi neastâmpăraţi fraţi. Terry începe să lucreze cu vechii lui prieteni, care nu au ocupaţii tocmai ortodoxe, ei luând taxe de protecţie de la oamenii de afaceri din zonă. Terry constată că în această afacere sunt implicaţi mai mulţi oameni destul de puternici din micuţa comunitate. Numai că ei nu ştiau un detaliu. De câţiva ani Terry lucrează în poliţie şi acum s-a întors în cartier ca să stârpească crima organizată. Unul dintre asociaţii în aceste afaceri necurate, Stevie, este găsit mort şi atunci Terry încearcă să afle cine este criminalul. El îi bănuieşte pe vechii săi prieteni şi este pus în faţa clasicei alegeri între o veche prietenie, iubirea pentru frumoasa Kathleen şi datoria sa de poliţist. Bineînţeles că soluţia va fi una modernă.

1 1