State of Play

Thriller, Dramă (France, United Kingdom, United States of America)

Kevin Macdonald

Andell Entertainment, Universal Pictures, Working Title Films, StudioCanal, Relativity Media

17 Aprilie 2009

29 Mai 2009

Chipeșul, imperturbabilul politician american Stephen Collins este viitorul partidului său politic: un desemnat onorabil care servește ca președinte al unui comitet care supraveghează cheltuielile din apărare. Toți ochii sunt pe steaua urcătoare o să fie concurentul lui din partid pentru următoarea cursă prezidențială. Până când asistenta de cercetare/amanta lui este ucisă brutal și secretele îngropate încep să apară la iveală.

alex_z

08.09.2018

Mi-a parut foarte bine ca am fost sa vad filmul asta si faptul ca n-am vazut nici macar trailer-ul inaite mi-a creat o surpriza si mai placuta,Scenariul face toti bani,cursiv si captivant te tine in suspans pana la sfarsit; de fapt daca stau sa ma gandesc filmul e un 'Angels & Demons' al jurnalismului american.Russell Crowe e magistral ca de obicei dar parca si Ben Affleck a mai castigat ceva experienta.Pe scurt va invit pe toti la film!

1 3

adrianab

08.09.2018

Am vazut si eu aseara la cinema filmul si pot sa spun ca a fost peste asteptarile mele. Russell Crowe a jucat minunat,cu toate ca acum nu-mi place deloc cum arata, Ben Affleck a fost si el ok,filmul in general foarte bine realizat. Vi-l recomand cu placere.

1 0

cristiseverin

08.09.2018

Peter Morgan (The Queen) şi Tony Gilroy (Michael Clayton) sunt doar doi din scenariştii filmului State of Play, iar prezenţa numelor lor pe scenariul acestui thriller politico-jurnalistic deja ar trebui să dea consistenţă aşteptărilor spectatorului. Russell Crowe (brici!) şi Ben Affleck (exact cum trebuie) se achită perfect de o sarcină destul de ingrată, aceea de a-şi face uitată celebritatea pentru a deveni unul un jurnalist uns cu toate alifiile, Cal McAffrey, iar celălalt Steven Collins, un congressman implicat într-o super-conspiraţie cu zeci de miliarde de dolari în joc.Cu o premisă atât de ofertantă scenariştii se descurcă de minune şi aruncă în joc un încâlcit joc al intereselelor, în care toate părţile trebuie să privească şi să reacţioneze din mai multe puncte de vedere, politic, personal, moral şi aşa mai departe.

8 8