Steel Magnolias

Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Herbert Ross, Michael Patrick King

Rastar Films, TriStar Pictures

15 Noiembrie 1989

3 Decembrie 2020

<p align="justify">   Intr-un mic oras din Louisiana, sase femei puternice pe nume M'Lynn Eatenton, Truvy Jones, Ouiser Boudreaux, Annelle Desoto, Clairee Belcher si Shelby Eatenton Latcherie trec prin incercari dramatice care le testeaza capacitatea de anduranta si le invata adevarata semnificatie a prieteniei si a legaturilor de familie. Dupa ce asistenta medicala Shelby se casatoreste din dragoste cu bogatul si charismaticul avocat Jackson Latcherie, decide sa isi asume riscul de a aduce pe lume un copil, in pofida avertismetelor medicilor care ii spun ca diabetul de care sufera ar putea sa ii dea complicatii in perioada de sarcina. Desi reuseste sa ii dea nastere lui Jack, Shelby are nevoie de un transplant de rinichi si primeste acest organ vital de la mama ei M'Lynn. Organismul tinerei respinge insa organul strain si pacienta cade intr-o coma profunda, fiind tinuta o vreme in viata prin intermediul aparatelor. </p><p align="justify">   Desi prietenele si vecinele lui M'Lynn par malitioase, certarete si barfitoare la prima vedere, in astfel de momente de criza se mobilizeaza exemplar, isi dezvaluie adevaratele calitati si strang randurile pentru a le fi alaturi indureratilor soti Drum si M'Lynn Eatenton.</p>

miki_mouse9

08.09.2018

un film care prezinta o poveste de viata care poate fi cat se poate de reala, un film in care julia roberts face un rol care ii va deschide portile succesului in lumea filmului, un film care spune multe despre capacitatile ei de actrita

1 1

marianaliliana

08.09.2018

un film minunat. cat de puternice pot fi femeile sub aparenta lor de fragilitate. pentru dragostea lor femeile se pot sacrifica fara a sta pe ganduri

1 1

valutza

08.09.2018

Titlul se refera la acele aparent fragile femei sudiste care supravietuiesc oricaror necazuri printr-un psihic de fier. Steel Magnolias a fost, mai intai, o piesa scrisa de Robert Harling amplasata intr-un singur loc - un coafor din Louisiana unde o distributie complet feminina radea, plangea si comenta barbatii. Filmul se extinde prin a include scene de picnic si de spital si imagini cu barbati care nu apareau in versiunea scenica. Dolly Parton este proprietara plina de viata a unui salon cosmetic, in timp ce Shirley MacLaine e excentrica temperamentala a orasului, o cutra cu o gura mult prea sloboda. Bine crescuta Sally Fields indura cu bravura cateva grele asalturi la sensibiltatea sa, printre care boala si moartea fiicei sale, Julia Roberts. Daryl Hannah e o coafeza zapacita si foarte simpatica. Filmul inseamna primul rol mare al Juliei Roberts. Un exemplu perfect de ansamblu actoricesc de varf, coordonat cu dragoste de regizorul Herbert Ross.

4 2