Dramă, Istoric (United Kingdom, United States of America)

Danny Boyle

Aaron Sorkin

Universal Pictures, Scott Rudin Productions, Legendary Entertainment, The Mark Gordon Company, Management 360, Cloud Eight Films

9 Octombrie 2015

11 Decembrie 2015

<p>Culisele producției și lansărilor de acum legendare pentru trei produse Apple, privite din perspectiva personală a celui care s-a aflat în epicentrul acestei adevărate revoluții digitale. Steve Jobs, alături de Joanna Hoffman, fosta șefă de marketing de la Macintosh, Steve Wozniak, cofondator Apple, John Sculley, fost CEO la Apple și Andy Herzfeld, unul din membrii inițiali ai echipei de dezvoltare Apple Macintosh, trec prin momentul istoric al lansării computerului iMac. </p>

08.09.2018

Imi doream sa vad acest film in special pentru interpretarea monstruoasa reusita de Fassbender. Review-urile sunt extrem de favorabile si clar acest aspect m-a multumit si entuziasmat. Lasandu-l la o parte pe Fassbender, chiar nu stiam la ca sa ma astept din partea regizorului sau din partea celorlalti actori insa spre marea mea surprindere lucrurile au stat exceptional. Regia filmului este impecabila, grozava editarea sunetului si coloana sonora, vizual surprinde enorm cand chiar nu te gandesti ca acest lucru se poate intampla, acting-ul general foarte intens. Actiunea filmului este interesanta si inspirata structurata iar din pricina acestui detaliu cred ca filmul a castigat enorm. Direct la subiect in trei momente cheie din viata personajului, filmul nu isi pierde niciodata ritmul si de asemenea nu se abate spre neinteresant. Dialogul excelent scris este esential si mentine acel ritm alert si ajuta la intensificarea emotiilor. Datorita interactiunii personajului central cu celelalte personaje putem descoperi, judeca si intelege ce fel de caracter a fost cu adevarat Steve Jobs. Un personaj foarte complex cu o mentalitate si inteligenta iesita din comun insa desigur cu defectele lui, ca orice om. O minte stralucita si o inima rea. Sunt cateva momente in care ii oferi toata recunostinta sau simpatia insa in mare parte te intimideaza. Are postura unui anti-erou in acest film. Fassbender reuseste o interpretare foarte intensa si bine controlata. Chiar fascinant modul in care acest intra in pielea personajului. Nominalizarea acestuia la Golden Globes este bine meritata. Kate Winslet de asemenea reusete un rol foarte bun, drept dovada si ea este nominalizata. Personajul acesteia este probabil cel mai emotional din acest film, persoana pe care chiar o simpatizezi cu adevarat din intregul film. Nici nu mi-am dat seama de aparitia acesteia in primele 10 minute, make-up-ul fiind excelent realizat. Surprinde enorm Seth Rogen iar Jeff Daniels chiar este agreabil. Steve Jobs mi s-a parut un film remarcabil. Nu ma asteptam sa imi placa atat de mult din cateva motive bine intemeiate. Nu am avut nicidoata o urma de regret fata de moartea omului, nici nu stiam cine este pana in acel moment. Deci niciodata nu am stiut cu adevarat cine este pana in momentul de fata cand chiar am aflat niste lucruri intime si emotionale. Il apreciez mai mult acum pentru omul care a fost, nu vizionarul, pentru greselile pe care le-a facut, pentru regretele acestuia. Danny Boyle un regizor excelent pe care il apreciez desigur insa nu pot spune ca este unul dintre preferati mei. Chiar nu stiam la ce sa ma astept din partea acestuia, care v-a fi viziunea acestuia asupra acelor evenimente, stilul vizual. Insa privind in trecut la filme precum 127 Hours sau Trance nu stiu oare de ce mi-am pus acele intrebari. Filmul merita toata recunostina si merita din plin vazut din atatea motive. Nu trebuie sa iti placa sau sa il apreciezi pe Steve Jobs ca sa vezi acest film, trebuie doar sa-ti placa Michael Fassbender sau Kate Wislet... Ma bucur ca l-am vazut, a fost o experienta cinematografica intensa din care am aprofundat cateva lucruri noi si foarte interesante. Filmul are o latura emotionala deosebit de bine dezvoltata iar astfel asisti la derularea unei pelicule intense. Nota 9 din partea mea.

5 1

Vladdance

08.09.2018

E mai mult decât un documentar sau un film, e o lecție de viață. Este vorba despre voința de care trebuie să dai dovadă pentru a o lua de la capăt după un eșec. Astfel, după eșecurile primelor lansări de produse, Jobs este concediat și revine în anul 1998 cu iMac, primul produs din seria i. De data aceasta nu mai vorbim de nici un eșec, ci de un succes uriaș. Apple începe drumul către construirea brandului pe care îl știm acum. Filmul are parte și de scene de umor, dar intră și în viața personală a lui Steve Jobs. Pentru pasionații de marketing e o lecție importantă și ne amintește încă o dată principiile conform cărora consumatorii cumpără produsele unui brand. Mi-a plăcut foarte mult replica lui Steve Jobs pe care o dă în momentul în care este întrebat de ce crede că oamenii ar da o sumă mare de bani pe un computer care nu face, practic, nimic. Răspunsul lui a fost simplu: „Și clasa I și clasa a II-a aterizează în același timp.” Lecție de viață, film sau documentar? Rămâne la aprecierea ta să decizi din categorie face parte Steve Jobs (2015).

0 1

andystarx

08.09.2018

Filmul nu a fost rau,si merita vazut de persoanele care sunt intersate de povestea unui om care a lasat o amprenta pozitiva asupra omenirii,eu unul asa il percep !Am urmarit si celalalt film jobs-2013,dar acesta este mai bun,Fassbender face un rol foarte bun,si e posibil sa castige si oscarul !Despre Kate ,nu am aceeasi parere !

1 1