Dramă, Horror, Thriller (United States of America)

Park Chan-wook

Wentworth Miller

Fox Searchlight Pictures, Indian Paintbrush, Scott Free Productions

28 Februarie 2013

29 Martie 2013

<p>India Stoker nu a fost pregătită să-şi piardă tatăl şi cel mai bun prieten Richard într-un accident auto. Singurătatea din casa lor, pacea din micul orăşel liniştit, şi lucruri nespuse sunt brusc întrerupte de sosirea unchiului Charlie, despre care ea nici nu ştia că există. Când Charlie se mută împreună cu ea şi cu mama ei instabilă emoţional Evie, India crede că golul lăsat de moartea tatălui ei va fi în sfârşit umplut de o rudă de-a lui. La puţin timp după sosirea unchiului, India începe să suspecteze că acest misterios și fermecător bărbat are intenţii ascunse. Cu toate acestea, în loc de ultraj sau sentiment de groază, această femeie se îndrăgosteşte nebuneşte de el.</p>

dananico

08.09.2018

Frumoasa poveste de dragoste cred ca e si actiune si suspans, interesant mrita vazut, vizionat.Actori mari care vor face filmul de vizionat

1 9

horia98

08.09.2018

Stoker. Atunci cand o sa aud de filmul asta, o sa ma gandesc automat : la Matthew Goode; la Mia Wasikowska; la regizorul Chan-wook Park; la scenariul fabulos scris de Wentworth Miller; la scenele superbe; la melodia de la final. Da, la asta o sa ma gandesc atunci cand o sa mai aud de filmul Stoker. Stoker, cel mai bun film din 2013. Da, Stoker.

9 10

the_dark

08.09.2018

Nu este la fel de halucinant ca Oldboy, poate că nu vă va duce chiar ”în transă”, dar este un film marca Chan-wook Park care vă va oferi multe surprize (plăcute) cu siguranţă. Este un bun film de mister-thriller, cu tentă psihologică, cu o intrigă peste medie şi o foarte bună interpretare actoricească. Sunt în scenariu multe părţi sclipitoare de-a dreptul, din păcate şi vreo câteva previzibile. Mia Wasikowska a fost o surpriză plăcută pentru mine, iar per ansamblu aş recomanda filmul tuturor amatorilor de story-uri bizare şi desigur tuturor fanilor lui Chan-wook Park.

4 2