Street Kings

Acțiune, Crimă, Dramă, Thriller (United States of America)

David Ayer, Juan Carlos Fresnadillo

Fox Searchlight Pictures, Regency Enterprises, Dune Entertainment III, Emmett Furla Oasis Films, Yari Film Group (YFG)

10 Aprilie 2008

18 Aprilie 2008

<p>Tom Ludlow, un veteran al poliţiei din Los Angeles, se angajează într-o misiune în care doreşte să-i descopere pe asasinii fostului său partener, detectivul Terrance Washington. Acţiunile lui Ludlow sunt supravegheate de căpitanul Wander, care încearcă să-l ferească de investigaţiile agenţilor de la Afaceri Interne.<br />Tom face echipă cu un tânăr detectiv de la omucideri şi încearcă să-i găsească pe criminali, cercetând diferite locaţii din Los Angeles. Investigaţia lor îşi arată roadele atunci când cei doi reuşesc să dea de urma răufăcătorilor şi încearcă să-i aducă în faţa justiţiei.</p>

Rudolfo

08.09.2018

Pentru apreciatul romancier James Ellroy, exterioarele insorite din Los Angeles nu vor fi niciodata suficiente pentru a face lumina in partile cele mai intunecate ale orasului. In Orasul Ingerilor, codurile morale dupa care trebuie sa ne calauzim sunt dificil de urmat - mai ales de catre cei care vor sa ne faca rau si de catre cei hotarati sa ne apere. In STAPANII STRAZILOR, David Ayer, un fiu al orasului Los Angeles, isi indreapta camera de filmat catre strazi care nu seamana cu cele din cartile postale ilustrate, el concentrandu-se asupra unui oras al contradictiilor, ale caror consecinte sunt, de multe ori, tragice. Keanu Reeves joaca rolul principal, acela al lui Tom Ludlow, un politist cu experienta, care isi reface cu greu viata, dupa moartea sotiei sale. Cand dovezile sugereaza ca a luat parte la executia unui coleg politist, el este silit sa infrunte traditiile politienesti pe care le-a respectat pe parcursul intregii sale cariere; in final, el ajunge sa puna la indoiala loialitatea tuturor celor din jur. Forest Whitaker, castigator al premiului Oscar, joaca rolul lui Jack Wander, superiorul si mentorul lui Ludlow. Filmul beneficiaza de o distributie de prima clasa, din care fac parte si Hugh Laurie, Chris Evans, Jay Mohr, John Corbett, Cedric the Entertainer, Amaury Nolasco, Terry Crews, Naomie Harris, Martha Higareda, Common si The Game. Scenariul este bazat pe o idee originala de James Ellroy si scris de James Ellroy, Kurt Wimmer si Jamie Moss. Regizorul filmului este David Ayer, care este cunoscut pentru realismul fara compromisuri al unor filme precum ZI DE INSTRUCTIE sau VREMURI GRELE. Filmul este produs de Lucas Foster, Alexandra Milchan si Erwin Stoff. Arnon Milchan, Michele Weisler si Bob Yari sunt producatorii executivi. Filmul a fost realizat in totalitate la Los Angeles, de o echipa care ii include pe directorul de imagine Gabriel Beristain, ASC/BSC (THE RING 2, BLADE TRINITY), pe scenograful Alec Hammond (DONNIE DARKO, PERSONA NON GRATA), pe editorul Jeffrey Ford, A.C.E. (BREACH, MINCIUNI, FAMILIA STONE), muzica fiind realizata de Graeme Revell (GRINDHOUSE, SIN CITY).

10 11

k_character

08.09.2018

Am asteptat cu interes filmul. Inceputul a fost excelent, actiunea de calitate, intriga destul de complexa pentru a nu intuita usor. Keanu Reeves joaca bine, rolurile de actiune i se potrivesc. Insa sunt unele momente in care personajul central e greu de inteles, motivatiile si intentiile sale parand ilogice si putin credibile. Unii ar putea spune ca e un personaj complex eu zic ca e un personaj inconsistent. Din pacate filmul nu are nicio prestatie actoriceasca credibila in afara de cea a lui Reeves. Nimeni nu-i da o replica solida, chiar si Whitaker nu convinge. Intreaga echipa de politisti din jurul lui Reeves e interpretata slab, niciunul dintre ei necontruind un personaj solid. Hugh Laurie, unul dintre actorii mei favoriti, nu convinge deloc ca politist de la Interne. Faptul ca prima sa scena e jucata intr-un spital il leaga defintiv de rolul din Dr. House. Eu cel putin asa l-am vazut tot restul filmul, un doctor cu pistol si insigna. Nota 7/10 pentru scenele de actiune din cartierele marginase (?) ale Los Angeles-ului si pentru coloana sonora.

8 9

crazy_bloggera

08.09.2018

Am vaut trailer-ul si mi s-a parut destul de bun. Mai laes ca este cu Keanu Reeves. Ceea ce mi s-a parut interesant este cat de mult s-a implicat Reeves in acest rol. S-a ingrasat, a stat zile cu politisti ca sa isi intre cat mai bine in rol. De abia astept sa il vad.

7 8