Acțiune, Crimă, Dramă (United States of America)

Charles Winkler

Eugene Hess

Nu Image, Grand Army Entertainment, Winkler Films, Emmett/Furla Films, Family Room Entertainment, Major Productions, Millennium Films

13 Iulie 2009

25 Iulie 2021

Dupa trecerea a 6 luni de cand uraganul Katrina a devastat orasul New Orleans, ofiterul de politie Andy Devereaux este convins ca fostul lui partener si-a pierdut viata in aceasta catastrofa naturala. Atunci cand noile probe il determina sa se indoiasca de faptul ca moartea politistului a fost cauzata de calamitate si il conduc spre concluzia ca acesta a fost impuscat, Andy Devereaux si actualul sau partener Stan Green decid sa se infiltreze in lumea interlopa pentru a-si continua investigatia. Numai ca, pentru a lua din nou in stapanire strazile orasului, ce sunt dominate de catre diverse retele ale crimei oraganizate, Stan Green si Andy Devereaux trebuie sa treaca de barajul alcatuit de politistii corupti, asasinii platiti si traficantii de stupefiante violenti.

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

50 Cent are aici poate primul lui rol serios, fara tauaje, sepci intoarse sau acent de gangster. Si chiar face fatza onorabil. Sharon Stone, in rolul unei psiholoage, nu e deloc sexi si chiar te dispera cu accentul ala fortat, si Kilmer, cu acelasi look din “Felon” duce iara filmul in spate. Oricum, desi filmul e marfa fara sa exagerez, cel mai tare mi se pare totusi alaturarea Kilmer- Curtis Jackson de pe afis. E cum ai vedea intr-un film impreuna pe Jim Morrison si 50 Cent. Marketing, frate!!!!!

3 4

BrokenDarkne55

08.09.2018

Foarte impresionanta pelicula in sensul ca releva realitati crude cu care se confrunta SUA. M-a impresionat in mod placut 50 Cent, nu ma asteptam sa interpreteze intrun mod asa reusit

1 1

Budy

08.09.2018

Un film inspirat din relitate as putea spune realitatea cu care se confrunta america, un film bunicel,actorii nu au stralucit in mare parte cu exceptia lui 50 cent care am ramas placut impresionant de felul in care a jucat dar se putea si mai bine.

3 0