Su Qi-Er

Acțiune, Fantasy (China)

Yuen Woo-ping

Shanghai Film Group, EDKO Film, Edko Management and Consulting, Focus Features

9 Februarie 2010

27 Septembrie 2021

In perioada Dinastiei chineze Qing, Su Qi-Er este un nobil bogat si respectat, dar familia sa intra in dizgratie din pricina unei conspiratii indreptate impotriva lui, iar barbatul incepe sa fie persecutat si batut crunt, mana dreapta fiindu-i schilodita. Dornic sa se razbune pe cei care l-au mutilat si l-au lasat sa cerseasca pe strazi, Su Qi-Er isi dedica existenta practicarii artelor martiale si devine un patriot si un erou popular cunoscut sub porecla de "Regele Cersetorilor". Sprijinit moral de catre loiala si iubitoarea lui sotie Yuan Ying, care ii ramane alaturi in orice conditii si salvat de catre puternica si indemanatica manuitoare de sabie pe nume Sister Yu, Su Qi-Er se transforma intr-o adevarata legenda Kung-Fu.

jurnalistul

08.09.2018

Descrierea filmului este gresita. Probabil ca cel care a facut-o nu a vizionat filmul. Story-ul este altul, dar nu voi insista asupra lui. Mai importante mi se par a fi dezbatute tehnicile de arte martiale, duse la un nivel peste media filmelor de gen. Se regasesc in film mai multe stiluri, fiind incercata redescoperirea traditiei in artele martiale prin dezvolatrea unor stiluri proprii. Acesta este mesajul filmului... Fiecare dintre noi, desigur sub impactul unor evenimente care ne marcheaza viata sau doar din dragoste pentru stil, putem descoperi noi metode si tehnici. Crearea unui tel, inchipuirea unor inamici demni de pregatirea noastra - pentru perfectionarea stilului - si, mai apoi, reusita prezentarii acestui stil sunt elemente co-ajutatoare. Drama, tipica filmelor asiatice, vine doar ca un suport pentru exprimarea libera a actorilor.

1 0

eaglemarius

08.09.2018

Intradevar descrierea nu are nici o legatura cu filmul. Cred ca e de la un alt film. Oricum un film foarte interesant, cu o poveste buna. Daca sunteti pasionati ai acestui gen de filme trebuie sa-l vedeti. Merita!

2 0

Bibi_TM

08.09.2018