Sucker Punch

Acțiune, Fantasy, Thriller (United States of America)

Zack Snyder

Legendary Entertainment, Lennox House Films, Warner Bros. Pictures, Cruel & Unusual Films

24 Martie 2011

25 Martie 2011

Sucker Punch este un film despre o fata tanara care incearca sa se ascunda de durerea cauzata de rautatea tatalui ei vitreg si de catre viitoarea lobotomie.Ea ajunge intr-un spital de nebuni si incepe intre timp sa dezvolte in mintea ei o realitate alternativa.Ea planuieste sa scape din acea lume imaginara,dar pentru a face asta ea trebuie sa fure 5 obiecte inainte ca un om ticalos sa o prinda. Are 5 zile sa scape pana va fii lobotomizata. Pentru a face fata situatiei, ea intra in lumea hiper-reala a imaginatiei sale si liniile dintre realitate si vis incep sa devina confuze. Ea este ajutata de prieteni din interiorul institutiei.Oare lumea fantastica o va ajuta pe copila sa scape de soarta lumii reale?Actiunea filmului se petrece in anii '50.<br />

08.09.2018

ooooaaauu!!!! ce film ....pur si simplu extraordinar...... Zack Snyder reuseste din nou sa creeze un film genial .... distributia cuprinde nume mai putin sonore insa acest lucru este foarte ok .... fetele se achit cu brio de sarcini .... foarte tare Carla Gugino cat si Scott Glenn .....de remarcat scurta aparitie a lui Jon Hamm(High Roller).... un film extraordinar ..... o adevarata experienta ...ma bucur foarte mult ca nu a fost 3D .... !!!!!! si inca ceva ..... prepare to be amaze in 2D !!!!!!!

11 22

EveMitzy

08.09.2018

Surprinzator, desi nu sunt genul de persoana careia i-ar placea acest gen de filme, am fost acum doua zile la cinematograf si chiar mi-a placut. Nu pentru Vanessa Hudgens sau oricare din celalalte actrite (care intr-adevar arata toate mai mult decat superb....as vrea sa spun acelasi lucru si despre talentul lor actoricesc) ci pentru storyline si efecte in sine. Nota mea este 9.

10 9

El_KaPpa

08.09.2018

Asteptarile mele au fost egale cu 0, asa ca orice lucru bun pe care l-a avut acest film a fost un plus pentru mine. Zack Snyder stie cum sa-ti ia ochii, dar, din pacate, este tare neglijent cu scenariul. Sucker Punch este un fel de combinatie intre Alice in Wonderland si Inception ca si subiect si desfasurare a actiunii si o combinatie de videoclip muzical cu joc video ca si realizare. Principalele probleme sunt scenariul aproape inexistent, lipsa de empatie fata de personaje si actingul mediocru spre slab, Carla Gugino fiind singura care arata ceva mai mult. Partile bune, asa cum era de asteptat, sunt efectele foarte reusite, atmosfera creata si coloana sonora care mi-a placut mult. Genul de film care trebuie vazut la cinema pentru a te bucura de efecte si sunete, altfel nu prea are sanse sa atraga. Varsta mi se pare un alt lucru important in perceperea acestui film, care va fi mai mult pe placul celor tineri si putin spre deloc pe placul celor mai in varsta care il vor considera pueril si obositor de privit. Enjoy it!

20 7